Onko tämä noita RVS tai Resurs tuotteita vastaava kotimainen tuote?
Sonax öljy lisäaine kokemuksia?
4
223
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Sonax on öljyn lisäaine jolla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia.
RVS ja Resurs ovat pinnotteita, jotka muodostavat pitkäaikaisen suojaavan pinnan kuluville pinnoille.- Anonyymi
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
Öljyn lisäaineet/motor Flush tuotteet ovat täyttä huuhaata.
Samaan tulokseen pääsee ostamalla tajouksesta hyvät valmistajien luokitukset TÄYTTÄVÄN öljyn esim. VW 504/507 ja ajaa niillä öljyillä 10tkm ja vaihto Ösuodatin mukaan lukien. Ovat erittäin pesviä öljyjä.
Ainoat lisäaineet jotka olen itse ja on myös ammattilaisten toimiviksi toteamat ovat polttoainejärjestelmän/ruiskusuuttimien puhdistusaineet.
Eli käytä 5-10€ enemmän kunnon öljyyn ja unohda nämä huuhaa lisäaineet ja huuhtelut
- Anonyymi
Kyllä nuo moottorin huuhteluaineet toimivat. Käytetty ohjeen vastaisesti jos ei toiminut.
Muilla lisäaineilla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia. Kuten tuossa edellä todettiin, parempi sijoittaa rahansa parempiin öljyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748