eli.. Ku mä kai saan tän jättitrampoliinin nii ku meiän tiel asuu mun iskäsii lapsii jotka kävelee ilman lupaa toisten pihoil ja sillee nii jos saan sen jättitrampoliinin nii ja jos me lähetää johonki nii jos ne menee hyppii siihe nii oisko mitää keinoo mite ois mahollist ettei ne tulis pomppii..? Ku tuntuu silt et ne tulee siihe heti ku lähetää jonnekki...et vastatkaa pliiz!!! tää ei kyl kaheesti kuulu tänne mut en löytäny muutakaa hyväää paikkaa tälle.. :D kiitos jo etukätee!!!!
noooh...
höhlä
1
192
Vastaukset
- niko
laita pressu päälle tai käännä koko höskä ympäri niin tuskin ne lapset vaivautuu hyppimään. Toisaalta mitä se haittaa jos jotkut lapset hyppii siinä, varsinkin kun olet itse poissa eikä se siis piharauhasi häiritse!?! Se että lapset siinä pomppii ei hajota tai kuluta jättitrampoliinia, sitä ei tarvitse pelätä, itse laittaisin trampoliinille lapun, siis jos olisin varma että ne tulee siihen hyppimään, siinä lukisi että pomppikaa omalla vastuulla, me tullaan... ...että piha on paree olla siisti ja trampoliini kunnossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096