Ja sitten juttu on loppunut siihen. haluaisin kokeilla edes kerran, mutta...miten se menisi anonyymisti ?
Onko tällä naisia, jotka ovat kokeileet prostituutiota vain kerran ?
12
617
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida monikaan omalla nimellään hommia tehdä. Tee sp tekaistulla nimellä sekä sp:n nikkiosa että osoitteen tekovaiheessa kysytty nimi tekaistu. Tai sitten lataat Kikin.
Noilla pystyt anonyyminä toimimaan. Tietenkin jos otat miehen kotonasi vastaan niin ovessasi taitaa olla nimesi. - Anonyymi
Se on helppoa . Ota minuun yhteyttä ja mä maksan sulle sun palveluista . 😉
- Anonyymi
Alvi pitää aina maksaa
- Anonyymi
Mä oon tehnyt tota vaan yhden miehen. Kanssa. Nähtiin kyllä monesti. Si ku se lopetettiin niin en oo etsinyt uutta.
- Anonyymi
Onko täällä joku katkera turska tai huora sotkemassa ketjuja?
Tai ihan vaan mielisairas?- Anonyymi
Seksisaitilta tuttu Penaattori. Eli mielisairas vähämielinen reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksisaitilta tuttu Penaattori. Eli mielisairas vähämielinen reppana.
A niin se HÖNÖ!
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla kun sinkkunakin luultavasti jos et huoran mainetta halua joudut tuohon luotettavan miehen löytään
- Anonyymi
kirjoita mulle aluksi s.treffit palstalla m etsii naista hki 55-99v meidän maailma. katotaan mihin se johtaa. voithan sä käydä vaikka mun kämpillä, vois olla jännä kokemus.
- Anonyymi
Olen 37 v. nainen ja harrastanut seksiä rahasta vain kerran. Ei ollut mun juttu, mutta tulihan kokeiltua.
- Anonyymi
Olin 26v rva,silloin olin myymälässä töissä, asuimme silloi Hki. Tämä kauppias järjesti tiheesti iltavuoroja,
kauppias kehui mun muotoja pyöreetä pyllyä isoja tissejäni mitkä pullottaa.
Eräs ilta kun sivoukset oli tehty,kauppias varastossa tuli selkäni taa, repi työtakkini auki, sanoi suoraa minulle,nyt olen himottava oloinen näköine huora,miltä näytän.
Yritin estellä,en voinu mitää, työtakki tippu lattialle,mies repi alushousut alas perseestä ,sano jotai että helvetti mitkä perselihat, repi tissilivit pois.oli alasti, tää kauppias sanoi , että olen 150mrk arvonen huora, suostutko ,minä alistui, ja lupaudui että olen tämän kauppiaa salanen huora. Tämä kauppias polki mua siinä varasto lattialla vittuni haroja jotai reilu tunni verra oli mustelmilla.Olin lähes 1v kauppiaan huorana.
Voi totee siitä alako rahalla huoraaminen, kylläki olin paljoki eri mieste naine nusittavana en kiltti naine ollut.
Nyt olen 43v ikäne ex rva,avio ero tullut.
Mutta töitä teen ahkerasti ja teen rahasta ,eli huoraan ja nautin tästä,kelpaan miehille.
En päivääkää vaihtais pois. Terkui pullukka Riitta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738