Näkyvyys oli kuulemma vähän heikko. Aika oli kuitenkin ihan hyvä, meni reilusti alle 55 minuuttiin. Minä en tuollaiseen lähtisi, jotkut ne vain jaksavat olla sitkeitä. Mitäs mieltä olette, menisittekö te juoksemaan 10 km matkan kaatosateessa ja yöllä?
Kaverini kävi tänään juoksemassa kaatosateessa Midnight Helsinki Runin - 10km
13
187
Vastaukset
Noh, ei tule kuuma ja jos sataa kunnolla, niin ei edes jano.
- Anonyymi
Jotkut harrastavat vesijuoksua, eli juoksemista esimerkiksi uimahallin altaassa.
- Anonyymi
olit juokswe ai hiwenoa...
kun idr niin voi olls bsddrsllidis jotkin kaearwka ryyppiswr wemirwn lämmirää waim jalkoj voi vst ollas joillekin vaalarallisia teknikkoitraskin - Anonyymi
Jos pystyy juoksemaan 10 km on hyvässä kunnossa. Loppu on hifistelyä aikojen kanssa.
- Anonyymi
Voisin mennä. Sade ei sinällään ole ongelma jos on riittävän lämmintä.
- Anonyymi
Jos olisin tuollaiseen ilmoittautunut, niin menisin tietysti. Pääsikö järjestäjän puolesta saunaan tai suihkuun tapahtuman jälkeen?
xLinerMaalipaikka oli senaatintorilla, siellä oli telttoja, ja jaettiin ruokaa. Ei siellä saunoja näkynyt, keli oli niin huono että piti vain päästä pois sieltä mahdollisimman nopeasti kotiin.
- Anonyymi
Sitähän öiseen aikaan voisi hulauttaa jotain suihkunestettä päälleen Washington and go ja juoksuun. Kyllä nesteet sateisessa yöjuoksussa huuhtoutuisivat pois eikä haisisi hielle.
Vilma
Tosin en hirveästi juoksentele. Kun varaa aikaa, perille pääsee kävellenkin. - Anonyymi
eipä tarvitse mennä suihkuun jos kastuu datteessajo valmiiksi ei sqaunaankaan
- Anonyymi
hullu voi mennä tierysri saunaan rai uimankin xiwlä xwaimäwkänä
- Anonyymi
mä lämmitän jalkaa käsillä ihan hyvä tekniikka kun joku neurologinen verenkiertoon liiittyvä juttu auttaaa
- Anonyymi
niin no hausdka nukkua jos on sopivan viileätä ja mikavapeti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264