Vihreiden naisten "Miehet, lopettakaa naisten tappaminen" -kampanjan innoittamana poimintoja henkirikoskatsauksesta.
Naisen tosiaan tappaa yleensä mies. Yleisempää tosin on, että mies tappaa miehen. Naiset tappavat varsin vähän.
Tämä ei ole kannanotto mihinkään suuntaan.
Taas miehiä sorretaan
15
235
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuisten miesten henkirikoskuolleisuus on huomattavasti korkeampaa kuin naisten.
2/ - Anonyymi
Naisen tappaa yleensä puoliso tai ex-puoliso. Naiset myös tappavat yleensä puolison tai ex-puolison.
Miehen tappaa yleensä tuttava, harvoin kumppani. Miehet myös tappavat yleensä tuttaviaan.
3/ - Anonyymi
Nainen tapetaan yleensä kotona, mies muualla kuin kotona.
4/ - Anonyymi
Yleensä tappaja on kännissä. Myös miesuhri on yleensä kännissä, mutta naisuhri on yleensä selvinpäin.
5/ - Anonyymi
Yhdeksän kymmenestä tekijästä on syntynyt Suomessa.
8/ - Anonyymi
Tilastollisesti naiselle on kaikista vaarallisin se tuttu mies. Mäkelä voi jatkaa omaa dialogiaan bootin kanssa . Vastaakohan bootti hänelle
- Anonyymi
Suomalaisista 16-74-vuotiaista naisista joka kolmas, n. 625 000, on lähisuhdeväkivallan uhri. 57 % on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaaliväkivaltaa. Naisten kohtaama väkivalta on usein toistuvaa eikä valtaosa väkivallasta näy tilastoissa.
- Anonyymi
Väkivalta on Suomessa niin yleistä, että jokainen suomalainen nainen on potentiaalinen uhri. Ole hyvä, älä väheksy ja halvenna uhreja kommentoimalla maahanmuuttajista.
- Anonyymi
Suomalaisilla lapsilla, nuorilla ja aikuisilla seksuaalinen hyväksikäyttö sekä raiskaukset sukulaisen tai suomalaisen perhetuttavan tekemänä ovat osa elämää. Tilastoista puuttuu suurin osa rikoksista.
On tympeää halventaa uhreja puhumalla rasistisesti vain maahanmuuttajista. - Anonyymi
Mies ampui naisen Hämeenkadulla. Mäkkärissä. Parkkihallissa. Yksityisasunnossa. Juupajoella. Tappoi metsikössä. Tukahdutti sohvaan. Poltti elävältä. Ja nyt moni mies on loukkaantunut, kun Vihreät naiset vaatii miehiä lopettamaan naisten tappamisen.
- Anonyymi
Amen. Ei lisättävää.
- Anonyymi
Minua ei yhden kerran tervehditty töissä. Otin asian esiin heti esimiehen kanssa ja siihen puututtiin.
Olen .mies. perussuomalainen. - Anonyymi
Moni voi ulospäin näyttää mieheltä, mutta onkin todellisuudessa nainen tai muun sukupuolinen.
- Anonyymi
Mitenhän siitä älähdettäisiin jos seuraavan kerran kun nainen taas tappaa lapsensa jätettäisiin kyltti että Naiset, älkää tappako lapsianne
- Anonyymi
Saattapa hyvinkin olla pitkäaikaisen väkivallan uhri tällainen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748