> Tämän ja viime vuoden aikana Helsingin poliisiin on kirjattu yhteensä
> lähes 50 rikosilmoitusta, jossa taksinkuljettajaa epäillään
> seksuaalirikoksesta.
Yleisesti suomalaisten ja helsinkiläisten on kuitenkin syytä olla kiitollisia ulkomailta tulleille taksikuskeille. Suomalaiset eivät enää suostu taksia ajamaan, mutta ulkomaalaisille tämä ammatti kelpaa. Ilman ulkomaalaisia kuskeja kukaan ei saisi taksia allensa enää.
Nuo muutamat, naisten kokemat väärinymmärtämiset, ne ovat kuitenkin vain mitättömän pieni osa koko Helsingin taksiliikenteen volyymistä.
Varo tumman oloisia takseja
15
211
Vastaukset
- Anonyymi
En käytä kyseenalaisia palveluja.
- Anonyymi
Se on jäävuoren huippu. Lisäksi ne sadat tapaukset, joita ei ole ilmoitettu.
- Anonyymi
Musta kuski, ja se on musta lähitulevaisuus kyytiin hairahtuneelta valkoiselta naiselta,
Sama että' kaikki valkoista naisia ovat enkeli
Jos naiset itse ei halua ei kuka voi kuista
mutta maailmasta halpaa miehet myös halpoja naisia- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Sama että' kaikki valkoista naisia ovat enkeli
Jos naiset itse ei halua ei kuka voi kuista
mutta maailmasta halpaa miehet myös halpoja naisiahttps://poliisi.fi/-/poliisi-epailee-murhan-yritysta-espoon-ampumistapauksessa
kiitos moktar gubta -kardox
No ainakin me uskomme kirjoita meidän nimi kuka sinä olet pelkuri istut tietokone takana olen varma et uskalla mennä yksin wc
- Anonyymi
Yksikin rikos- ja rikollinen, on liikaa.
Sinä jos kuka, on typillinen rikollisuuden, pienenkin, hyssyttelijä. Sinun kaltaisia on jopa eduskunnassa. HÄPEÄ.
Itse olen ollut matun kyydissä, kerran jouduin opastamaan osoitteeseen, johon olin menossa. Muuten on ollut asianmukaista palvelua. Johtuuko siitä, että olen mies.
Viimeksi oli suomalainen, alanammattilainen kuski. - Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Riippuu uskonnosta onko seksi lasten kanssa hyväksyttävää. Monien on vaikea hyväksyä, että Aisha oli vasta 9-vuotias, kun heidän profeettansa oli seksuaalisuhteessa hänen kanssaan. Arvostetuimmat Hadithit sekä islamilaiset tiedemiehet historian aikana kuitenkin todistavat Aishan olleen 6-vuotias kihlautuessaan ja 9-vuotias aloittaessaan sukupuolielämän Muhammedin kanssa.
Muhammedin sunna eli elämäntyyli on johtanut hyväksyttävään lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön islamilaisessa maailmassa.
- Anonyymi
YLE uutisissa joku kansallisen tason ymmärtäjätäti sanoi, että hän kieltäytyy ajattelemasta tätä yhtään suomalaiset versus ulkomaalaiset asiana.
Hän ehdotti jonkinlaisen selvitystyöryhmän perustamista, että saadaa selviteltyä miksi mukaulkomaalaisia taksiraiskureita olisi tuossa tutkimuksessa enemmän kuin suomalaisia. Tutkimus pitää saada oikaistua.- Anonyymi
Tyypillinen sekopää, joka kyseenalaistaa poliisin kertomat tiedot. Se ei ole mikään tutkimus, vaan fakta. Noita tyyppejä on paljon, jotka saavat rahansa mamutusbisneksellä.
- Anonyymi
Moktar gubta aloitus
Vihan lietsonta- Anonyymi
Äitisikö sen sinulle kertoi?
- Anonyymi
Ajan omalla autolla. Ei kiinnosta. Taksia en koskaan tarvitse mihinkään.
- Anonyymi
Jos karhusta saadaan havainto, ja se paikallistetaan, eläin pyritään ensisijaisesti karkottamaan pois rakennetusta ympäristöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813