Mie alotin jo viideltä stalkkauksen, mites siu päivä lähti käyntii?
T:Pena
Stalkkaamine on jo täyes vauhis
35
588
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kolmelta kannattaa aloittaa niin kuin luukkos pena.
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Joo, ei voi viijelt alottaa julkasuja jos ei aikasemmi oo ottanu kuvakaappauksii 🤣😂😂
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ote lipsuu koneen normi startti on klo 3.00 😂😂😂😂
Kolmelt aloin ottaa kuvakaappauksii ja viijelt alotin niitten julkasun. Oliks tarpeeks selväst kirjotettu et tyhmemmätkii ymmärs 😂😂
Kolmelt aloin ottaa kuvakaappauksii ja viijelt alotin niitten julkasun. Oliks tarpeeks selväst kirjotettu et tyhmemmätkii ymmärs 😂😂
Jos tässä tarkotettiin ketjun alottaja-penaa.
- Anonyymi
Ihanaa ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pena on ykkönen 👍👍👍👍
- Anonyymi
Sinä ja T:Pena ootte sama henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja T:Pena ootte sama henkilö
Tuskimpa. Selviää kyllä ketjun aloittajan aiksemmista kirjoituksista. T:Pena albumista penan sivulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa. Selviää kyllä ketjun aloittajan aiksemmista kirjoituksista. T:Pena albumista penan sivulta.
Pena hämmentää käyttämällä välillä T:Penan nikkaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pena hämmentää käyttämällä välillä T:Penan nikkaria
Ai samal tavalla kuin nicjuhavaris?
- Anonyymi
Kumpi pena, mie vai ketjun alottaja?
Täällä on vain 1 pena
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vain 1 pena
Tääl on kyl aika monta penaa. On ollu T.Pena, T:Pena, pikkupena, Vitja-Pena, Pena..luukonen, Pena..Luukkonen, Vitja-Pena ym.
- Anonyymi
Tääl on kyl aika monta penaa. On ollu T.Pena, T:Pena, pikkupena, Vitja-Pena, Pena..luukonen, Pena..Luukkonen, Vitja-Pena ym.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Niihä sie luulet. Ei tulis mieleekää käyttää nimimerkkinä Vitja-Penaa tai Tena-Penaa.
Hämmentäjä vois alkaa käyttää omaa nimee täällä vai eiks kantti riitä.- Anonyymi
Niihä sie luulet. Ei tulis mieleekää käyttää nimimerkkinä Vitja-Penaa tai Tena-Penaa.
Hämmentäjä vois alkaa käyttää omaa nimee täällä vai eiks kantti riitä.Käytä siekii ni ehkä hääkii alkaa käyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Käytä siekii ni ehkä hääkii alkaa käyttää.
Pentti Luukkonen on oikee nimi.
Pitää muistaa laittaa se seuraavien kirjotusten alle.
T:Pentti Luukkonen
- Anonyymi
Penailu alkant tännää vast klo 6.00
Miksi näin myöhään?- Anonyymi
Mitähän sivua sinä oikein stalkkaat? LuukkosPenan sivun julkasut tänään 3:13 - 5:12.
Ehkä puhut T:Penan sivusta? Siitä minulla ei ole tietoa.
- Anonyymi
Penal ja T:Penal on sama rytmi kumpikii on samaa aikaa netis miksiköhän???
Siks ku ne on sama henkilö 😂😂😂- Anonyymi
Siul o hidas sytytys, sitähä mie oon yrittänr koko aja sanoo, oon antant vinkkilöit vaik kui paljo
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siul o hidas sytytys, sitähä mie oon yrittänr koko aja sanoo, oon antant vinkkilöit vaik kui paljo
T:PenaÄh miu piti kirjottaa yrittänt 😂
- Anonyymi
Naurettavinta tässä some sodassa on se, ettei uteliaat stalkkaajat edes tiedä ketä stalkaavat.
PenaLuukkonen on nimimerkki eikä oikea nimi.
Jahti on jatkunut täällä jo yli 8 vuotta, eikä somekerma ole vieläkään saanut selville ketä jahtaa.- Anonyymi
Kyl tuo PenaLuukkonen on iha mahottoman ovela!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl tuo PenaLuukkonen on iha mahottoman ovela!
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tänään kopioilointi alkanut vasta kuuden jälkeen...miksi?
- Anonyymi
Ote alkaa lipsua 😂😂😂
- Anonyymi
Yön aikana ei varmaan tullut mitään uutta kopioitavaa. Lopetti yöllä yhen paikkeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yön aikana ei varmaan tullut mitään uutta kopioitavaa. Lopetti yöllä yhen paikkeilla.
Aamulla alkoi vasta kuuden jälkeen, mikä on selitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla alkoi vasta kuuden jälkeen, mikä on selitys?
OIsko ollu ajureissa jotain vikaa?
- Anonyymi
Pena aloitukset kuuluvat palstan kärkeen!
- Anonyymi
Heräsin klo 8
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108