En ikinä osta edes akryylisekoite- saati täysin akryylivaatteita. Ne kun ovat ihan hirveitä nyppyyntymään ja talvipakkasilla sähköisiä.
Olen kuitenkin kummastellut seuraava asiaa:
Miksi 1960-70-lukujen akryylineuleet (joita olen ”perinyt” äidiltäni) ovat ihan toista laatua kuin nykyiset? Minulla on esim. ohut, tiiviisti neulottu neuletakki, joka kahden sukupolven paljon käytön jälkeen näyttää yhä upouudelta. Miten se on mahdollista!?
Olen myös miettinyt, että onko akryylin eri kauppanimien alla myydyillä/myytävillä vaatteilla laatueroa. Onko siis jokin Dralon ja mitä niitä nyt onkaan (ollut) laadultaan parempi/huonompi kuin jokin toinen?
Osaisiko joku asiantuntija kertoa näistä. Netistä ei löydy oikein mitään tietoa, ei suomen- eikä englanninkielellä, että millaista akryylia tarkalleen ottaen on esim. mainittu Dralon tai Courtelle tai muu. Lähinnä (englanniksi) kerrotaan vain historiasta, missä ja milloin ja mikä tehdas tuotannon aloitti.
Akryylineule ennen ja nyt
Anonyymi-ap
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Siis eikö kukaan muu oo huomannu samaa - vielä 70-luvulla valmistetut akryylivaatteet ovat ok, mutta mitä on tapahtunut sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793