Juu, olen kahden pojan kanssa menossa kalaan ensi viikolla koskelle... Itse en ole ollut koskella kertaakaan, ja perhokalastusta en ajatellut vielä edes yrittää. Aiotaan kaikki vain heitellä. Kysynkin nyt viisaammilta: tapahtuuko tuo heittely koskella ihan samalla tavoin kuin tavallisesti esim. laiturilta tai veneestä heittely? Onko jotain niksejä tms. Ois kiva osata paikalla jotain, ettei joudu ihan tumput suorina katsomaan kun poijjaat kiskoo pilkkuselkää...:) Kiitos.
Heittokalastus koskella
Peikkuluinen
1
426
Vastaukset
- jukkex
Heitä kiven taakse siellä ne kalat luuraa tai sitten toinen hyvä paikka on ihan kosken niskalla, siis siinä kohdalla jossa koski alkaa, ja jopa hiukan siitä ylöspäinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1141089
- 661058
- 70930
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n253879- 33793
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12791