lamotrigin orion Sopimattomuus oireet

Anonyymi-ap

Hei. Olen 21v N. Ja olen nyt tossa neljä viikkoa sitten nostanut Lamotrigin orionin annosta. Nyt yhtäkkisesti tosipahaa henkistä pahoinvointia alkanut tulla. Kaveri sanoi että itsellään oli kanssa tullut samanlaisia oireita kun oli nostanut eri lääkettä. Sanoi että se voi johtua siitä että lääke ei sovi minulle. Minulla ei koskaan aijemmin ollut mitään tälläistä enkä saa sitä millään konstilla pois. Lääkärit sanovat että ota pahoinvointi lääkettä ja se ei auta mitään. Yritän kysellä onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia. Iho oireita itselläni ei ole.

6

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annos on kenties nostettu liian isoksi.
      Jos ei se entinen vähäisempi määrä tehnyt mitään oireita, tuskin vika sinänsä itse lääkkeessä on, annostus on väärä, jos tulee oireita.
      Itselleni tuli Lamotriginin liian korkeasta annoksesta kaksoiskuvia, eli näin lähes kaiken kahtena. Annosta kun laskettiin, häiriö meni ohi.
      En ole kyseisestä lääkkeestä koskaan muuta haittaa kokenut.

• Anonyymi

Okei. Itselläni nostettiin juuri 50mg >100mg ja aikaisemmin ei ole mitään tosiaan ollut. Onko mitään tietoa kuinka kauan oireet kestävät? Laskin eilen annosta heti takaisin 50mg.

• Anonyymi

Ei ne kyllä kauaa pitäisi kestää, olit kuitenkin käyttänyt vain nelisen viikkoa isompaa annosta.
        Nostiko lääkäri annostustasi, vai nostitko itseksesi ?
        Jos lääkäri kehotti nostamaan, niin kannattaa hänelle sanoa, ettei se isompi annos ollut hyvä.
        Ihan itsekseen ei pitäisi koskaan mennä muuttelemaan minkään lääkärin määräämän lääkkeen annostusta. Aina pitäisi keskustella asiasta lääkärin kanssa.
        Toivotaan, että sinulla vointi paranee pian.

• Anonyymi

Lääkäri nosti. Sanoin sille mutta hänen mielestään haittavaikutuksia tulee yleensä noston yhteydessä. Mutta kaveri taas sanoi, että lääke alkaa vasta vaikuttamaan kokonaan n. 4-6 viikon jälkeen ja jos se ei sovi se alkaa oireilla.

• Anonyymi

Minulla alkoi ne kaksoiskuvat kyllä heti, kun annoksen nosto oli tapahtunut, ja sanoin heti lääkärille, että nyt ei ole kaikki kohdillaan. Hän vähensi heti annostuksen alemmas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla alkoi ne kaksoiskuvat kyllä heti, kun annoksen nosto oli tapahtunut, ja sanoin heti lääkärille, että nyt ei ole kaikki kohdillaan. Hän vähensi heti annostuksen alemmas.

Okei. Toivottavasti löytyy jotain apua tähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe