Aimo on moni osaaja. Se osaa meisselöidä tieto koneita ja kun se painelee tietsikan nappiloita, niin näytölle tulee koukeroita. Sitten se luonnon lahjakas yrittäjä. Kysyin siltä että mistä tiiät ku et oo koskaan yrittänyt, niin aimo sanoi että se vaan on verissä ja hän on lukenut jo kirjan.
Aimo kertoi että on välttänyt yrittämisen ja rikastumisen jättämällä kokonaan yrittämättä ja juuri siksi hän on niin menestynyt. Aimo istui siinä kaminan edessä sätkää käärimässä pitkät kalsarit henkseleillä pingotettuna navan yläpuolelle niin kysyin aimolta että millä tavalla tämä menestys ilmenee ja näkyy meidän elämässä, kun jääkaapissa ei ole enää valoakaan? Aimo vastasi että hänellä on oikeanlainen yli opisto tasoinen asenne ja elämänlogiikka, jollaista ei ole asenne vammaisilla rakennus alan taparikollisilla joilla heikko koulutus taso.
Olin vähän aikaa ihmeissäni että missä kohdassa tuossa kävi ilmi se menestys? Aimo vastasi että "Hölmö, kerroin sen sinulle jo ihan ensimmäisenä. Olen hyvällä MENESTYKSELLÄ ONNISTUNUT välttämään yrittämisen ja rikastumisen yli opisto tasoisen koulutukseni ansiosta. Sitten aimo pyysi että kävisin nuuhkaisemassa mikä on meidän valmistumassa olevan kolina satsin tilanne. Me ravintola alan konkarit kun hallitsemme korvike alkoholin valmistamisen kuin pyörällä ajamisen. Tarakasta vaan kiinni ja menoksi sanoi Kiven Aleksi!
aimon elämänlogiikkaa
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Aimo muistuttaa todella paljon erästä Pasasta Vantaan Simonkylästä. Pasanen on myös erittäin kova poika neuvomaan ja pätemään asioissa jos toisissa, vaikka itsellään ei niistä kokemusta ole.
- Anonyymi
Otan Pupelta hanuriin.
By Sensei Pasanen - Anonyymi
Aimo oli luvannut Senssulle unohtumattoman eroottisen illallisen kynttilän valossa.
Kaikki oli valmiina, Senssu oli jo rasvannut hanukan ja laittanut parhaat rintsikat.
Aimo oli korventanut uunilenkkiä ja ruiskuttanut sinne hunajaa, pukeutunut nahkalippikseen ja nahkaliiviin, sekä jenkkibootseihin.
Kynttilä oli jo palamassa porstuan ikkunalaudalla, Senssu odotteli siinä väristen kontillaan ja mietti Aimon sanoja: "Ei se kirvele ollenkaan kun pidät silmät tiukasti kiinni". Aimo lähestyi porstuan lattialla konttaavaa Senssua, mutta sitten alkoi kovasti kakattaa. Aimo säntäsi suoraan ulkohuusiin täysistunnolle lukemaan Valittuja Paloja ja unohtui sinne dementiapäissään.
Senssu tuli sinne katsomaan ja Aimo oli vaan että "Täh mä oon täällä paskal mee helvettiin siitä kyttäämästä". Oli unohtanut treffit kokonaan. Senssu kysyi mis mun makkara? Aimo vastasi että ai mikä makkara?- Anonyymi
Ihanan romanttista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738