Miksi kun jotakuta kiusataan muut voi olla niin välinpitämättömiä. Minun kokemuksen mukaan muut tukivat kiusaajaa hiljaisuudella. Ehkä joidenkin muiden kohdalla jotkut eivät vain uskalla puolustaa kiusattua.
Jos kiusatusta oikeasti joku välittäisi niin voisi sanoa yksityisesti tälle kiusatulle ettei ole samaa mieltä kiusaajan kanssa tai että edes "älä välitä".
Julmat kiusaajat ja välinpitämättömät muut
5
388
Vastaukset
- Anonyymi
En ollut välinpitämätön, kun en puuttunut kiusaamiseen.
Olin kauhuissani siitä, että jos puutun, joudun sen kohteeksi.- Anonyymi
No niinhän tuossa aloituksessa kirjoitin...miksi toistat samaa asiaa.
- Anonyymi
JOTUKTU KIUAaajat kuin Alexandxz Stuppp pääswvät pälkhärästrä ja roise kärtisivätä loppulwmånaä..
- Anonyymi
Mikä pelleily vastaus.
- Anonyymi
Saman huomasin aikoinani kun minua kiusattiin, kukaan ei puuttunut, kukaan ei tullut sanomaan että "älä välitä".
Mutta minä selvisin vaikka kiusaaminen jätti jäljet.
Me kiusatut olemme paljon vahvempia kuin kiusaajat.
Kiusaajat itse eivät kestäisi samaa. Muistakaa tämä!
Muistakaa että sen hetkinen kiusaaminen loppuu jossain vaiheessa ja voitte kiusaajalle sanoa good bye, elämä opettaa ja Siperia myös. - Anonyymi
Siksi sivusta seuraajat ovat välinpitämättömiä koska jos puuttuvat kiusaamisen niin pelkäävät itse joutuvansa kiusatuksi.
- Anonyymi
Minuakin kiusattiin aikoinaan. Varmasti pelko esti toisten puuttumisen. Nyt kun katson elettyä elämää, työntäytteisiä vuosia, nykyistä ulkomailla oleilua, en enää ole katkera kiusaajilleni. Heidän tiensä veivät huumeiden pariin ja sitäkautta haudan lepoon. Sanoisin vain kaikille kiusaajille:-te joudutte joskus katsomaan peiliin ja se mitä siellä näette, on tulevaisuutenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319