Kateus raivoaa jokapuolueessa, voimalla ja heikommat jää jalkoihin,ei pelkästään ihmiset,vaan valtiot,eikä uskonnotkaan uskalla arvojaan esittää !?
Poliittinen maailma on sekaisin arvoltaan,niin sodissa ja sosialisoinnissa !?
4
137
Vastaukset
Elon Musk on kuvaillut sitä sanomalla, että kaikki sanovat tekevät hyvää, mutta tekevä pahaa joka paikassa. Uusliberalistinen eetos, joka oikeuttaa yksilön voittamisen. Siksi meillä on sadistisia ja diabolisia euroviisuavajaisia, olympialaisavajaisia ja pudotuspelejä telkkarissa. Eliitti mässäilee rajattomalla vallalla ja työnväenluokka identifioituu heihin. Siksi woket transut ovat niin tylyjä
- Anonyymi
Tiedotuski monopooli medioilla ja niitä pyrittäviää olikarkeilla,me kansana kirjotellaan heidän roskakoriin !?
- Anonyymi
Sodistakin on tullut niin pyhä Suomalaisille, että lähes jokaisessa täytyy olla mukna,jollakin tavalla poliittisesti,eikä niihin meneviä varoja saa edes arvostella,eikö kummallista uskontoa !?
- Anonyymi
Länsi vielä rehvastelee sosialismi armeijoillaan, eikä sitä tymä vasemmistokaan ymmärrä,kun oikeisto niitä pyörittää !? Oikein sosialismin kukkanen !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294