Oletteko lukeneet kyseisen kirjan?Mitä piditte?
Itse luin sen tänään loppuun ja oli aivan loistava kirja.Nyt pitää vaan jostain bongata se Herra Kiedisin elämänkerta...onko muuten kellään tietoa mistä sen voisi löytää....
Red Hot Chili Peppers elämänkerta
11
1159
Vastaukset
- ...
Kiedisin Scar Tissueta saa ainakin Akateemisesta (muistaakseni ostin stokkalta). Sitä ei taida olla vielä suomeksi käännettynä..?
- patajan
Sen haluaisin...eikös niitä ole tavallaan kaks versioo? You know what I meen?
- juha
mikä mahtaa olla kirjan nimi ja mistä saatavilla? olen huge rhcp fani ja tekisi kovasti mieli saada kyseinen opus kätösiini...
- Frusciante-fani
samoilla linjoilla juhan kanssa!!!
mistä? :o - .Courtney.
Frusciante-fani kirjoitti:
samoilla linjoilla juhan kanssa!!!
mistä? :oKirjan nimi on yksinkertaisesti Red Hot Chili Peppers elämänkerta ja kirjoittaja on Dave Thompson.Ja se on niitä Johnny Knigan kirjoja,että varmaan löytyy aika helposti esim. Suomalaisesta kirjakaupasta.On aika vasta kyllä suomennettu,mutta onnea etsintään.
- Frusciante-fani
.Courtney. kirjoitti:
Kirjan nimi on yksinkertaisesti Red Hot Chili Peppers elämänkerta ja kirjoittaja on Dave Thompson.Ja se on niitä Johnny Knigan kirjoja,että varmaan löytyy aika helposti esim. Suomalaisesta kirjakaupasta.On aika vasta kyllä suomennettu,mutta onnea etsintään.
suurkiitokset!
toivottavasti löytyy... - VeraVarpunen
Frusciante-fani kirjoitti:
suurkiitokset!
toivottavasti löytyy...Eli anthonyn kirja "Scar tissue" ilmestyy suomennettuna 15. päivä elokuuta, eli tätä kuuta. :)
- Dani
VeraVarpunen kirjoitti:
Eli anthonyn kirja "Scar tissue" ilmestyy suomennettuna 15. päivä elokuuta, eli tätä kuuta. :)
Mistäpä moisen kuulit?
- VeraVarpunen
Dani kirjoitti:
Mistäpä moisen kuulit?
http://www.suomalainen.com/sk/
:) ihan helppoa. Laittaa vaan hakusanaks rhcp, scar tissue tai arpikudos. - Dani
VeraVarpunen kirjoitti:
http://www.suomalainen.com/sk/
:) ihan helppoa. Laittaa vaan hakusanaks rhcp, scar tissue tai arpikudos.Luulinpa että olisi pitempäänkin veinyt suomentaminen, mutta kaipa se olikin heti tilauksessa. Hyvä niin, saa varmasti uudenlaista syvyyttä tekstiin kun ymmärtää joka sanan.
- lempimistä
mutta se on ELÄMÄkerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214