Loiste sähköhammasharja HUIJAUS

Anonyymi-ap

HUIJARI FIRMA. Älä ikinä osta mitään tästä yrityksestä. Olen kieltänyt puhelinmyynnin heiltä todella monta kertaa mutta silti he eivät lopeta puhelin häirintää. Kolme vuotta olen kärsinyt agressiivisesta puhelinmyynnistä. Soittaavat noin 3 kuukauden välein joko robotin tai ihmisen toimesta. Soittoja ei voi estää, koska he soittavat yksityisestä numerosta, josta yleensä viranomaiset ja lääkärit soittavat. Aina väittävät että olisin muka voittanut jotakin. En ole voittanut kun mihinkään en ole osallistunut. En ole ostanut mitään enkä tule ostamaan ja jatkossa aion tehdä jokaisesta soitosta ilmoituksen Kuluttajaviranomaiselle, tietosuojavaltuutetulle ja poliisille.

Tulen haukkumaan jokaisen ihmissoittajan maan alimpaan helvettiin josko sitten lopettaisivat sen kotirauhan häirinnän.

Jos olet erehtynyt tähän huijaukseen tee rikosilmoitus poliisille.

10

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tämä turha aloitus kertoo avuttomasta aloittajasta ?

• Anonyymi

Se kertoo kaiken turhasta kommentistasi.

• Anonyymi

Soittavat nyt myös yksityisestä numerosta... Se onkin miellyttävää, kun odottaa lääkärin tms. soittoa, jotka yleensä soittavat yksityisestä numerosta. Olin muka osallistunut johonkin heidän kyselyyn ja nyt oli onni potkaissut ja saisin ilmaisen koekäyttöajan hammasharjalle! En tasan tarkkaan mihinkään hammasharjakyselyyn ole osallistunut enkä osallistu, ja kykenen vielä nytkyttämään itsekin.

• Anonyymi

Maalittavat vain pönttöpäitä. Helppoa rahaa pöhköitä.

• Anonyymi

kannataa aina vastata haloo kuka soittaa...jos kysyy nimeä niin kysy .. mitä asia koskee.. ei omaa nimeä, eikä sanaa kyllä kun vastaat puheluun....aina vaan haloo ...ei koskaa sanaa kyllä ..jos kyselee...

• Anonyymi

Puhelinmyyjistä pitäisi maksaa jotain tapporahan tapaista. Noiden firmojen omistajat sitä vastoin pitäisi tappaa pidemmän kaavan mukaan kiduttamalla.

• Anonyymi

kerran joku kauppias soitti kolmevuotta sitten ja tarjosi ilmaista hammasharjaa ,kieltäydyin niin myyjä sanoi että kun otat niin saat kaksi ilmaista harjaa...kerran joku soitti että tulee ilmaiseksi esitteleen ilmanpuhdistinta niin kiletäydyin..itki sitten että miksi ei saa tulla edes ilmaisekisi...no siksi kun en osta...nyt olen laittanut kiellot puhelin myyntiin,ja henkitietojen antokiellon väestövirastoon...sielä en huijjarit ja koijarit onkii osoite ja puhelinnumeoita..samoiten trafiltille .kiellot vaan jokapaikkaan....samoiten oudot puhelut mustalle listalle,,,tekstivietit suoraan roskiin..
      lapsille voi antaa salasanan viestin eteen joka vaihtuu jokakerta.,.jokin numero viestin eteen...

• Anonyymi

Miten tämä aloitus kuuluu tälle aihealueelle paitsi onhan tämäkin toimivaa palstan aktivointia...

• Anonyymi

kannattaa aina kysyä että mistä kapustelija on saanut osoite jahenkilötiedot.lain mukaan kaupustelijan on kerrottava mistä on saanut henkilön osoite ja numero tiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe