Tapaan sinut syrjäisellä paikalla nousen autoosi ja pyydän sinua ajamaan.
Ajon aikana lasken käteni reidellesi ja liikutan kättäni ylemmäs kunnes tunnen kalusi, vielä pehmeän mutta.
Kalusi jäykistyy pikkuhiljaa koskettelustani ja hieron housujen läpi tuntuvaa terskaa kevyesti.
Otan kalusi esiin housuista ja vedän esinahkaa hitaasti taakse, pyörittelen sormeani terskasi herkillä pinnoilla ja se jäykistyy entisestään.
Haluan tuottaa sinulle äärimmäistä nautintoa ja mahdollisimman pitkään hyväilemällä kaluasi.
Ehkä pysäytät auton siinä vaiheessa kun haluat viimein laueta käteeni, naamalleni tai .....
Koskettelen toisen miehen kalua
6
650
Vastaukset
- Anonyymi
kuski-kaverilla niin mahtava kulli oli pakko imaista ajo levarille imin uudestaan sain sen peppuunki
- Anonyymi
Mielenkiintoista kyllä tekee mieleni autoilla kun vieressä mies aukoo sepalustani
kiihottaa kun ilman lupia kyselemättä sepalukseni auotaan .
Toisinaan pidän pussihousuja ja Kontio kumisaappaita
Kik = pussihousu - Anonyymi
Joskus tuli ajeltua usein kyydissä vanhempi mies, joka hyväili reisiäni ja etumustani, avasi housut ja laittoi käden housuihin ja otti kullin ulos. Mahtava tunne ajella kulli pystyssä. Sitten pysähdyttiin johonkin ja mies imi loppuun. Mä tein sitten saman hänelle. Eka kerta joskus juuri kortin saaneena. M54
- Anonyymi
Ottaisitko tyttöilijän kyytiisi
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Itse olen myös haaveillut tästä, ajella autolla jossain on molemmilla alapää paljaana, saa koskea ja saa nähdä ja näyttää omaansa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056