Missä kaupassa on Saarijärven kauneimmat myyjät?
Kauneimmat myyjät?
24
1110
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään kaikki ihan tukiaisen näkösiä
- Anonyymi
Ei ees.
- Anonyymi
K rauta
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Tokmanni
- Anonyymi
R kioski
- Anonyymi
Täältäkin piti ostaa Cameleja hänen näkemisen toivossa.
- Anonyymi
Noo, Saarijärvi on valitettavasti minulle historiaa. Sinäkö takaisit sen tulevaisuuden minulle?
- Anonyymi
Alko ehdottomasti
- Anonyymi
Pikkukaupoissa ja kyläkaupoissa. Asenne kohillaan ja kaunis mielikin näkyy päälle.
- Anonyymi
Ken on kauniimpi kuin saarijärveläinen?
- Anonyymi
Onko Ken käynyt Saarijärvellä?
- Anonyymi
Hiton kielimuuri: tarkoitin siis, ken on kauniimpi kuin myyjät saarijärveläiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ken käynyt Saarijärvellä?
Toki ja sydän jäi.
- Anonyymi
Lidlissä on joskus henkeäsalpaavan kaunis nuori nainen töissä.
- Anonyymi
Luulen nähneeni maanmittauskonttorilla yhden kerran.
- Anonyymi
Saarijärvi, kullankaivajan unelmapaikka - talletusmielessä. Eihän täällä sallita kaivostoimintaa!!!!
- Anonyymi
Kierrätyskeskus
- Anonyymi
On valitettavasti kiinni talvella Kukonhiekka-D
- Anonyymi
Terveysasemalla
- Anonyymi
Hullujen huoneella
- Anonyymi
Essolla.
- Anonyymi
Persjalkaisia, saamelaistyyppisiä maatiaisia kaikki tyynni. Mistä löytävätkään moisia kantturoita ja osa-aikaisia tulonsiirtotanttoja muka asiakaspalveluun.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707