Useasti samalle naiselle
Seksiä naiselle
13
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanoitteellisen vaimoni suloisen kummitytön romanssi luuserin kanssa oli jo vuosia sitten loppunut, luultavasti sen takia, että luuserilla ei enää ottanut eteen. Muunlainen seksiherttailu kuin tunteeton yhdyntä oli luuserille ollut mahdotonta jo alkujaan.
Saunassa, johon yleensä jäimme kahdestaan juttelemaan sain katsella hänen ihanan ihanaa vittuaan. Jos olisin silloin tiennyt, ettei romanssia enää ole, olisin tietenkin ehdottanut, että aina kun hän tulee saunomaan, voisin tuottaa hänelle hyvää oloa ja rentoutumista myös purkamattomista seksipaineista työntämälla kyrpäni hänen suloiseen vittuunsa herttailemalla ja tekemällä gutaa.
Veikkaan, että luuseri oli painostanut häntä olemaan kertomatta. Kynis.mi 🌹👀- Anonyymi
Vain jos seksikumppani on tärkeämpi kuin itse, seksi sujuu. Jo poikalyseossa ollessani tärkein kysymys oli, 'kuinka nainen tyydytetään?' Kynis.mi 🌹👀
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos seksikumppani on tärkeämpi kuin itse, seksi sujuu. Jo poikalyseossa ollessani tärkein kysymys oli, 'kuinka nainen tyydytetään?' Kynis.mi 🌹👀
Minäkin olen sellainen että haluan kumppanini oikeasti nauttivan siitä. Saan sen tietämisestä enemmän nautintoa itsellenikin.
- Anonyymi
Door-Veil kirjoitti:
Minäkin olen sellainen että haluan kumppanini oikeasti nauttivan siitä. Saan sen tietämisestä enemmän nautintoa itsellenikin.
Olen arvellutkin, että kannatat enemmän herttailemista ja antamista kuin vaatimista.
Kynis.mi 🌹👀
Mää muutes käytän samaa tietorakkinetta ku Kynis, mut siitei saa hiiskuu muille. 👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen arvellutkin, että kannatat enemmän herttailemista ja antamista kuin vaatimista.
Kynis.mi 🌹👀
Mää muutes käytän samaa tietorakkinetta ku Kynis, mut siitei saa hiiskuu muille. 👻Olet vastenmielinen ja henkisesti sairas pedofiili.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Jestas sentään sää mää ja bää buaahaa
Jos on sellaisen löytänyt ettei muita enää sängyssä tarvitse, niin onhan se ihanaa. Kunhan kohtelee ihmisenä kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Minusta kaiken ihanempaa on niinku, et molemmat puolisot antaa toiselleen vapaat handut, mut jos ei tuu otollista tilannetta, ollaan sit näin. Musta on aivan selvää, et mä rakastan kaiken enämpi mun sulosee vaimoani, mut just siks oisin ollu valmis siihen, et sois saanu nauttia vitussaan myös sen miehen kyrvästä, jolle se erityisen mielellään näytti avattua vittuaan.
Samoin ihanoitteellinen vaimoni taas olisi iloinnut, jos olisin voinut olla välillä myös muunkin kanssa yhdynnässä, koska hänkin rakastaa minua pohjattomasti. Kynis.mi 🌹👀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kaiken ihanempaa on niinku, et molemmat puolisot antaa toiselleen vapaat handut, mut jos ei tuu otollista tilannetta, ollaan sit näin. Musta on aivan selvää, et mä rakastan kaiken enämpi mun sulosee vaimoani, mut just siks oisin ollu valmis siihen, et sois saanu nauttia vitussaan myös sen miehen kyrvästä, jolle se erityisen mielellään näytti avattua vittuaan.
Samoin ihanoitteellinen vaimoni taas olisi iloinnut, jos olisin voinut olla välillä myös muunkin kanssa yhdynnässä, koska hänkin rakastaa minua pohjattomasti. Kynis.mi 🌹👀Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Vakkari panijaa etsimme vaimolle yhdessä. Pari 50v
- Anonyymi
Mistä päin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773