Aika hyvä, muistan että kävin katsomassa tämän vuonna 2007, kun se tuli elokuvateattereihin.
https://m.youtube.com/watch?v=VoEN9H383xQ
Jos ei ole ennestään tuttu elokuva, kannattaa kyllä katsoa. Modernimpaa ja monipuolisempaa taistelua kuin Tuntemattomassa sotilaassa, kun mukana on myös paljon tankkeja.
Tali-Ihantala 1944 sotaelokuva katsottavissa youtubessa
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Milläs hyperruokalisillä saataisiin luodit kimpoamaan ihon pinnalta kohti vihollista? Alkuaseet teollistumisen aikakaudella taisivat olla vähemmän letaaleja. Lataaminen kesti kauan. Siinä ajassa vihollinen ehtisi jo hyökätä melee combattina. Varsijousi on näköjään jo ikiwanha keksintö. Sen avulla on luultavasti käyty sotia jo ammoisina aikoina. Myrkkyä nuolenpäihin niin se on real deal. Lähes äänetön ase kaiken lisäksi.
Tuskin millään, tuossa Tali-Ihantala elokuvassa näkyy myös rynnäkkötykkejä, joita saatiin Saksasta. Niillä ei ole kääntyvää tornia, mutta tehokas tykki, matala profiili, ja niitä oli halvempi valmistaa kuin tavallisia panssarivaunuja.
- Anonyymi
Täytyy katsoa YLE areenassa tämäkin.
- Anonyymi
Vai onko siellä, sieltä löytyy minusta paljon näitä elokuvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264