Morjes. Olen 3 vuotta kulkenut punttiksella, hyvillä tuloksilla ja nyt olen siihen pisteeseen tullut että steroidien/hormonien käyttö alkaa minun kohdalla. Turinabolia olisi saatavilla täällä, millaisilla annoksilla lähteä vetämään? 185cm/ 75kg nuori mies.
Sekä jos kokemusta, millaisia sivuvaikutuksia yms ovat tulleet. Tarkoitus aloittaa tableteilla, kertokaa haitat ja plussat niistäkin.
Aloittelija
Anonyymi-ap
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä sitten haluat saavuttaa sellaista, jota et saavuta? Kolme vuotta treeniä ei ole vielä yhtään mitään, eikä sen perusteella kannata päätellä lopullisia tuloksiaan. Treenaaminen on elinikäinen matka, joka vaatii kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Myös tietämystä sinulle karttuu enemmän, mitä enemmän sinulle tulee treenivuosia täyteen. Katso nyt vielä vaikka viisi vuotta.
- Anonyymi
Unohda tabletit. Vedä suoraan piikillä pärssiisiin neuvostoliittolaista kamaa, kyä rauta kulkee.
Salilla tavataan.- Anonyymi
Olette te nuoret heikkoa tekoa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209