Viini on Jumalan lahja ihmiselle

Anonyymi-ap

14

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta se altistaa väkivallan käytölle kun alkoholia vitutukseen juo. Tutkittu fakta.

• Anonyymi

Ei kaikilla. Siitä asti kun pääsin eläkkeelle 63-vuotiaana olen siitä hetkestä juonut viiniä 90% ajasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikilla. Siitä asti kun pääsin eläkkeelle 63-vuotiaana olen siitä hetkestä juonut viiniä 90% ajasta

Väität siis kaikkien tutkimusten olevan vääriä? Alkoholisti kerroit juuri olevasi ja se kyllä selittää järjettömyytesi. Toki kun yksin juo niin ei sitä silloin keneenkään kiinni käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10% aineissa vai samaan aikaan niitä viinin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10% aineissa vai samaan aikaan niitä viinin kanssa?

Selvinpäin olen 10% ollut eläkkeestänu lasten lasteb kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvinpäin olen 10% ollut eläkkeestänu lasten lasteb kanssa

Onneksi olet kertonut itsestäsi sen verta paljon että sitä voi lasun tehdä, kunhan vielä tietäisi koska lapsenlapset ovat luonasi.
        LASTEN KANSSA OLLAAN 100% SELVINPÄIN EIKÄ VAIN 10%!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väität siis kaikkien tutkimusten olevan vääriä? Alkoholisti kerroit juuri olevasi ja se kyllä selittää järjettömyytesi. Toki kun yksin juo niin ei sitä silloin keneenkään kiinni käy.

Mnä kehkään kiini käy ku miesnin kuollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olet kertonut itsestäsi sen verta paljon että sitä voi lasun tehdä, kunhan vielä tietäisi koska lapsenlapset ovat luonasi.

Sis minä olen selvinpäin ajastani 10% jotka vietän lasten lapsten kanssa selvinpäin. Lopur ajasta juon yksin viiniä tai Einossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No snoppa minun nimeni!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sis minä olen selvinpäin ajastani 10% jotka vietän lasten lapsten kanssa selvinpäin. Lopur ajasta juon yksin viiniä tai Einossa

Ei ole mahdollista tämä, jos 90% ajasta olet humalassa tai aineissa, se 10% ajasta ei todellakaan ole selvänä oloa. Päihderiippuvaisilla on vain omituisia perusteluita ja lasua pitäisi tehdä, jos lapsia luonasi on. Ja ei täällä saa alkkisten nimiä julkaista, ellei ole julkkis tmv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mnä kehkään kiini käy ku miesnin kuollut

MITÄ? Tapoit miehesi ja tunnustat sen julkisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITÄ? Tapoit miehesi ja tunnustat sen julkisesti?

Kannattaa kysellä sitten kun on se 10% ajasta menossa

• Anonyymi

kilju on hyvää ja halpaa

• Anonyymi

Jos tekee perinteistä appelsiinimehu kiljua ei tartte laittaa hiivaa.

• Anonyymi

Onko näin

• Anonyymi

Onko tämä Vappu Pimiä tykky kun on joka paikassa naamoineen.
      Kuulemma tuottaa oikein viiniä Vappu orgnic red Kurosen kanssa.

Eettisyys on arveluttvaa, työolot, palka alipalkkoja ja onko laatu kunnollista.

Hänkin pyrkii joka ohjelmiin ja joka paikassa räkättämässä ja sitten vielä ahnehtii kaiken.
      Ahne, kirjoittaa kirjoja, viiniä titraa, leipoo juontaa ja koska hän ehtii olla lastensa kanssa.
      Olisi kotona kun mies on miljonääri.

Eikö Mtvkin 3 jo huomaa mikä tyrkky hän on ja joka kanavalla aina sama naama eipä kiinnosta. Miten voi olla aina samat naamat etenkin kolmosella.
      Mikä sisäsiittoisuus siellä on. Pimiä kuulemma tekee oman firman kautta ja laskuttaa isoja rahoja. Miksi Mtv3 ei käytä omia juontajia tai Tuija Pehkonen olisi neutraali kasvo juontamaan.

• Anonyymi

Asiaa tutkittua niin on ihan tosi että Jumala on yksi. Häneltä saa ikäänkun kaupanpäälle kaiken sitten. Aivan rahatta.

• Anonyymi

Kun on Jumala niin muuta ei tarvita ✝️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe