Keittäkää pottuja ja tehkää jauhelihakastike. Lautaselle myös porkkaraastetta. Vihreä pöytäliina.
Pitsa ei ole terveysruokaa
10
462
Vastaukset
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Porkkanaraaste ei käy jauhelihaskastikkeen eikä jauhelihaspalleroiden kanssa
- Anonyymi
Makuasia.
- Anonyymi
Kyllä muuten kääpi.
- Anonyymi
Jos ee muuta liimoo oo niin levittää pottumuussija liimattavviin pintoehin. Kuivuttuaan ee aenakaan laatasesta lähe ku räjjäättämällä.
- Anonyymi
No sehän on meidän oma asia mitä syömme.
- Anonyymi
FHAT pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Pizzat voivat olla terveydelle vaarallisia perusruokavaliona, kun kova rasva voi tukkia verisuonia.Tämä on nähty hengenvaarallisesti lihava ohjelmaformaatissa. Pitkässä juoksussa päivittäin eivät ole hyviä ja eivätkä ravintosuositusten mukaisia. Pizzat kuuluvat eineksiin.Vehnäjauho on nopeampi sokeri, kuin itse puhdas sokeri.Tämän totesivat radiossa professorit, jotka keskustelivat kokonaisvaltaisesta terveyden edistämisestä tuki ja liikuntaelimistön rappeumien ruokavalion käypäravintovaihtoehdoista. Kokonaisuus elimistössä ja oikea balanssi terveellisen ruokavalion kanssa . Kovat rasvat ja sokeri lisäävät diabetesta ja tämä on perusteltu jo aiemmin Puskan oppikunnassa.Jokainen voi itse päättää mitä syö ja suuhunsa laittaa.Lukekaa Raamattua tai käykää seuroissa niin opitte. Oppia ikä kaikki.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836