Suomi24 kusettaa!!!

NellaMelinda

Suomi24 kusettaa käyttäjiään täysin mielivaltaisesti!!! Kerronpa esimerkin joka todella nostatti minulta niskakarvat pystyyn!!!
Keväällä otettiin vastaan uusia palstaehdotuksia. Minun ehdottamani palsta meni läpi, EHTONA SE, että ryhtyisin itse sheriffiksi kyseiselle palstalle.
Odottelin jonkin aikaa kutsua sheriffiksi ja ketään muutakaan ei ko. palstalla sheriffinä ollut. Nyt tulivat sitten nämä Hae sheriffiksi-jutut ja ajattelin että HAA, siinä on minun tilaisuuteni päästä lopultakin ehdottamani palstan sheriffiksi, kuten oli alkuperäinen ehtokin.
Sähköpostivastaus hakemukseeni olikin aivan jotakin muuta. "Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
Kuka tällaista voi tehdä?? Miksi minulta evättiin oikeudet??
Onneksi olkoon. Käyttäjätunnukseni poistuu NYT. Minä en halua sietää moista paskaa enää yhtään.
Varokaa vain, vielä se viilaa linssiin muitakin teistä. Tää mesta siis!!!

7

1844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

Ei kuulosta reilulta! Aika pahaa hutilointia 24 palvelulta. Veikkaan, että asiaa hoiti joku nuorempi henkilö, sillä työelämässä moisesta toiminnasta tulee hankaluuksia.

• NellaMelinda

Nyt pistin uuden hakemuksen vetämään, missä kerroin, mitä minulle oli ehdotettu ja mitä vaadittu. Jos ei nyt ala tapahtua, pitää miettiä, mitä seuraavaksi. Miten tällaista voi tapahtua?!

• NellaMelinda kirjoitti:

Nyt pistin uuden hakemuksen vetämään, missä kerroin, mitä minulle oli ehdotettu ja mitä vaadittu. Jos ei nyt ala tapahtua, pitää miettiä, mitä seuraavaksi. Miten tällaista voi tapahtua?!

ootkos nyt ihan varma että sulla itselläsi meni nuo periaatteelliset oikeudet ja velvollisuudet ihan oikein?

meinaan vain ettei tuollainen "vaatiminen" kyllä sido ketään osapuolta millään tavalla. Itselläsikin lienee iso tehtävä todistaa että ideat olivat vain sinun eikä ylläpito saanut vastaavia muiltakin...

ehkäpä tuolla ajattelunlahjalla (vai olitko vain väsynyt?), teatraalisuudella (pelkkää draamaa, elämää suurempaa) ja äkkipikaisuudella (olithan jo vetämässä töpseliäkin irti suomi24:stä) on kuitenkin vain parempi ettei sinua valittu..?

• Fiksu Kotiäiti

Katos kun sä oot häirikkö pyrkyri,joka terrorisoi esim naapurit palstaa keväällä.

• potter-05

hyvä hahhahhahhahhhah

• Kertokaa nyt ihmeessä

Ymmärtääkseni seriffinä olosta ei makseta. Suomi 24 ei ole mikään yleishyödyllinen hyväntekeväisyyslaitos ja te peelot oletta valmiita käyttämään laitteitanne, sähköänne ja aikaanne vastikkeetta tämän putiiikin eteen!

Mikä teitä vaivaa?!

Tuutteko tekemään mulle töitä myös ilmaiseksi?

• potter-05

MOI!kiitos kun kerroit mutta jälkikäteen...koska ne on tehny jo tommoi mulle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe