Olisko muilla antaa vinkkejä, että mikä olis hyvä ja laadukas penispumppu keskivertoa isommalle vehkeelle? Tekisi mieli kokeilla, mutta huonoa en haluaisi ostaa. Pituutta on 22-23cm ja paksuutta 5,5, eli vähän tuota isompi saisi se sylinteri olla.
Myös se kiinnostaa, että millaisia tuloksia tän kokoisen pumppaajat on saanu. -M92
Vähän isommalle laadukasta pumppua?
15
813
Vastaukset
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Kunnioitettava ikä 92 vuotta
- Anonyymi
Tuliko täällä heti joillain paha mieli kun jollain on isompi kuin itsellä, vai mikä ahdistaa?
- Anonyymi
Niin sulla se tuulitunneli korvies välissä buaahaa
- Anonyymi
Mulla on tämä käytössä ja oon kyllä ollu todella tyytyväinen. Ensiksi tilasin parinkympin vehkeen mutta sillä ei tehnyt mitään niin päätin kokeilla tätä ja ei kaduta yhtään.
https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/3881-penispumppu-max-precision-pump-worx.html
On vähän ku telkkaria kattois kun voi samalla katella kun vehje paisuu, ai että minä tykkään :)- Anonyymi
Jotain tuon tyylistä ja laatuista olen hakemassa. Tuossa vaan taitaa olla mulle vähän ahdas tuo sylinteri. Oletko jo saanut tuloksia tuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuon tyylistä ja laatuista olen hakemassa. Tuossa vaan taitaa olla mulle vähän ahdas tuo sylinteri. Oletko jo saanut tuloksia tuolla?
Kuohi ennemmin ittes luuseripelle
- Anonyymi
Jos sulla on jo tuon kokoinen, niin tarviiko sitä enää pumpulla kasvattaa?
- Anonyymi
Paskat sillä trollilla mitään ole
- Anonyymi
Suurin bathmate varmaan olis sopiva. Oi sykelig ku sun isoa pääsis näköjään ja sillä hiukan leikkimään
- Anonyymi
Työnnä koko härpäke perseesees urpo
- Anonyymi
Haluis vähän lypsää sun isoa kyl
- Anonyymi
Bathmate ehdottomasti oli sitten kyseessä minkä kokoinen tahansa. Toimii paksuus lisääntyy,kun vaan säännöllisesti ja kauan käytät pumppua.
- Anonyymi
Saisko sua lypsää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056