....jussia.... kurkku kuivana vai kosteena..... :))))))
ju.... ju.....ju
10
228
Vastaukset
..kaljaa ja jaloa juomaa.. tänään vain sandelsii ja jääteetä..
BBrunetti kirjoitti:
siduu tänään ja jos huomenna kossuva.... :)))
..myöskin hyvää.. virkistää mieltä ja kehoo..
pervokki kirjoitti:
..myöskin hyvää.. virkistää mieltä ja kehoo..
ja nousee hattuun että humpsis vaan..... :))) huono viinapää....:)
BBrunetti kirjoitti:
ja nousee hattuun että humpsis vaan..... :))) huono viinapää....:)
..väkevissä.. varovaisuus ei pahitteeksi pervokille..
pervokki kirjoitti:
..väkevissä.. varovaisuus ei pahitteeksi pervokille..
tekee mulle hyvää..... etenki virtanen..... nam.. nam... pysyy koko illan virkeenä.... niin ja seuraavana aamuna saa mies vieraita.... nääs yrjön.....kyläilemään...heh...
BBrunetti kirjoitti:
tekee mulle hyvää..... etenki virtanen..... nam.. nam... pysyy koko illan virkeenä.... niin ja seuraavana aamuna saa mies vieraita.... nääs yrjön.....kyläilemään...heh...
..meikäläiselle yrjöjä kylään.. toissa viikonloppuna..ko se nyt oli.. kalliossa rypesin ja laattasin nautittua 80 volttista viinaa raakana ja energiajuomaa perään.. aaarrrgggghh..
pervokki kirjoitti:
..meikäläiselle yrjöjä kylään.. toissa viikonloppuna..ko se nyt oli.. kalliossa rypesin ja laattasin nautittua 80 volttista viinaa raakana ja energiajuomaa perään.. aaarrrgggghh..
se tulee..... mut kankkuseen kyllä hyvät parannuskeinot...... :)))))jos vaikka tästä ulos koiruuden kanssa ja sit naaman kampaukseen...... :))))))))
- Tiedät kyllä kuka ;)
BBrunetti kirjoitti:
se tulee..... mut kankkuseen kyllä hyvät parannuskeinot...... :)))))jos vaikka tästä ulos koiruuden kanssa ja sit naaman kampaukseen...... :))))))))
Sitä niinku otetaan ;) Mä haluun kans...mut huomena töihin :( Noo palataan astialle ;)
Tiedät kyllä kuka ;) kirjoitti:
Sitä niinku otetaan ;) Mä haluun kans...mut huomena töihin :( Noo palataan astialle ;)
itselles..... kyllä ku kerta on vapaa..... ja saatan arvata...... :))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491