....jussia.... kurkku kuivana vai kosteena..... :))))))
ju.... ju.....ju
10
227
Vastaukset
..kaljaa ja jaloa juomaa.. tänään vain sandelsii ja jääteetä..
BBrunetti kirjoitti:
siduu tänään ja jos huomenna kossuva.... :)))
..myöskin hyvää.. virkistää mieltä ja kehoo..
pervokki kirjoitti:
..myöskin hyvää.. virkistää mieltä ja kehoo..
ja nousee hattuun että humpsis vaan..... :))) huono viinapää....:)
BBrunetti kirjoitti:
ja nousee hattuun että humpsis vaan..... :))) huono viinapää....:)
..väkevissä.. varovaisuus ei pahitteeksi pervokille..
pervokki kirjoitti:
..väkevissä.. varovaisuus ei pahitteeksi pervokille..
tekee mulle hyvää..... etenki virtanen..... nam.. nam... pysyy koko illan virkeenä.... niin ja seuraavana aamuna saa mies vieraita.... nääs yrjön.....kyläilemään...heh...
BBrunetti kirjoitti:
tekee mulle hyvää..... etenki virtanen..... nam.. nam... pysyy koko illan virkeenä.... niin ja seuraavana aamuna saa mies vieraita.... nääs yrjön.....kyläilemään...heh...
..meikäläiselle yrjöjä kylään.. toissa viikonloppuna..ko se nyt oli.. kalliossa rypesin ja laattasin nautittua 80 volttista viinaa raakana ja energiajuomaa perään.. aaarrrgggghh..
pervokki kirjoitti:
..meikäläiselle yrjöjä kylään.. toissa viikonloppuna..ko se nyt oli.. kalliossa rypesin ja laattasin nautittua 80 volttista viinaa raakana ja energiajuomaa perään.. aaarrrgggghh..
se tulee..... mut kankkuseen kyllä hyvät parannuskeinot...... :)))))jos vaikka tästä ulos koiruuden kanssa ja sit naaman kampaukseen...... :))))))))
- Tiedät kyllä kuka ;)
BBrunetti kirjoitti:
se tulee..... mut kankkuseen kyllä hyvät parannuskeinot...... :)))))jos vaikka tästä ulos koiruuden kanssa ja sit naaman kampaukseen...... :))))))))
Sitä niinku otetaan ;) Mä haluun kans...mut huomena töihin :( Noo palataan astialle ;)
Tiedät kyllä kuka ;) kirjoitti:
Sitä niinku otetaan ;) Mä haluun kans...mut huomena töihin :( Noo palataan astialle ;)
itselles..... kyllä ku kerta on vapaa..... ja saatan arvata...... :))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047