Vaikka ei olisi rahaa, niin ruokaa saa tilattua laskuun.
Vaikka mitä voi tilata laskuun.
Kotoa ei tarvitse poistua niin usein kuin ennen.
Kylläpä on helppoa.
Ostaminen on nykyään tosi helppoa
18
316
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokaa saa itse tehtyä ja säästääkin huomattavasti verrattuna tilattuun ruokaan.
- Anonyymi
Eipä taida nykyajan ruuhkavuosissa kiitävät ja muuten kuplassaan elävät kotiruokaa osata tehdä. Eineksiä syödään ja pikaruokia tilaillaan. Siitä on vuosikausia kun viimeksi olin pakotettu eineksen ostamaan ja "nauttimaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida nykyajan ruuhkavuosissa kiitävät ja muuten kuplassaan elävät kotiruokaa osata tehdä. Eineksiä syödään ja pikaruokia tilaillaan. Siitä on vuosikausia kun viimeksi olin pakotettu eineksen ostamaan ja "nauttimaan".
Se on se helppous ja nopeus. Jää sitten aikaa enemmän älypuhelimelle ja somessa pyörimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen osaa mutta moni on niin laiska ettei viitsi tehdä kotiruokaa. Jotain valmishöttöjä, smoothiet, energiajuomat, vanukkaat, burgerit, pizzat, nugetit niillä eletään.
Järjettömästi lisäaineita, piilorasvaa ja suolaa ja sokeria. Yäk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpon elämän houkutus.
- Anonyymi
Ulosotto ja maksukyvyttömyys monella edessä. Mutta mitäs siitä, tyhjästä on paha nyhjästä ja yhteiskunta huolehtii veloista. Persaukiset voivat tilata kohta viinaakin kotiin.
- Anonyymi
Velat voi olla perinnässä jopa 25 vuotta.
- Anonyymi
äiti ja isí ostaa
- Anonyymi
Ulosottojen myötä asunnon saanti vaikeutuu. Kaupungin vuokra-asuntoihin kyllä pääsee, mutta yksityisille pääsy on sitten aika vaikeaa.
- Anonyymi
Ehkä parempi etteivät saakaan kun eivät osaa käyttäytyä..
- Anonyymi
Eräs aikamiespoika käy korjauttamassa autonsa ja vaihdattamassa renkaansa vanhalla isällään. Varmaan tuonut pyykkinsä ja ties likaiset astiansakin äidilleen pestäväksi.
Eipä näy mötkylää pihalla lumitöiden aikaan tai polttopuuntekoaikaan. - Anonyymi
Halpaa makkaraa ja limpparia laskuun.
- Anonyymi
Mahotonta meininkiä!
- Anonyymi
Seikka on saletti!
- Anonyymi
Mitä höpiset? Ennen sai luottotiedoton puliukko kauppaan tilin ja kotiinkuljetuksella ruokaa, sitä ei vaan kaikki taida muistaa. On niistä ajoista kyllä jo vähintään 20 vuotta mutta kuitenkin. Nyt on hieman hankalampaa se kun pitää sentään luotot olla kunnossa vaikka ne myöhemmin menisikin.
- Anonyymi
Nyt saavat tilattua monista paikoista ennen kuin menee laskut ulosottoon.
- Anonyymi
Aikansa kun velkaantuu, niin lopulta ulosottomiehet käy vaihtamassa oviin lukot, Brittisarjasta voi katsoa mallia.
- Anonyymi
Eiköhän myös se häätökin tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717