Ööh hei minulla on nytten 3 seeprapeippo urosta, mutta olen ajatellut, että jos ostaisin harlekiinipeipon tähän joukkioon.. Tappelevatko keskenään? Voiko tämä kyseinen peippo tulla raskaaksi seeproilleni xDD ja sitten tämä hintaluokka näille harlekiineille on? Mistä elukkakaupoista niiitä voi ostaa? :O Olisin kiitollinen neuvoista!
Harlekiinipeippo
2
625
Vastaukset
- -M-
Harlekiinit ovat yleensä varsin hyväluonteisia otuksia ja niitä voi kyllä pitää seeprojen kanssa samassa häkissä JOS häkki on riittävän iso (leveys metrin tai siitä ylöspäin). Pikku nokkapokkaa voi tulla muttei yleensä mitään vakavaa.
Harlekiinipeippo ei ole läheistä sukua seeprapeipolle eivätkä ne risteydy keskenään.
Harlekiinien hinta liikkuu hankintapaikasta ja värimuunnoksesta riipuen noin 50-130e välillä.
Harlekiinipeippoja liikkuu kaupoissa aika nihkeästi, tilaamalla voi koittaa saada vähän pienempiinkin kauppoihin. Itse olen harlekiineja satunnaisesti nähnyt esim Okalinnussa, Paratiisilinnussa ja Espoon Reporangassa. - Peipponen
kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076