Taas se aika kun hiipparit liikkeellä!myös
Pikkukossit omilla pahuuksillaan varokaahan törmäämästä toisiinne😅
Ikkunantakana
11
1218
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjastolautakunnan varajäsenenä otan jakkaran mukaan niin yletyn paremmin kurkistelemaan kilttejä lapsia joulun aikaan.
- Anonyymi
Törkeä kirjoitus, sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kirjoitus, sinulta.
Huume nistin kirjoituksia, antaa mennä toisesta korvasta ohi.
- Anonyymi
kyllä täällä kannuksesa pitäisi laittaa nuo pikkukossit kuriin ja nuhteeseen,tänne pitää saada samanlainen kuri kun on saksassa eli ilta 9 jälkeen alaikäiset marssii kotiinsa tai jos polizei tavoittaa heidät ramppaamasta polizei vie heidät kotiinsa systeemi toimii
- Anonyymi
Pitäskö sun jutella lääkärin kans nuista "hiippareista".
- Anonyymi
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittaja on täysin oikeassa.kyllä ne pikkukossit pitää saada täällä kannuksesa vihdoinki kuriin ja nuhteeseen
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla ne pikkupoikafantasiat jatkuu
rauhoituppa siellä poika
- Anonyymi
Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut
- Anonyymi
Huomaa sen. Piripäät näillä sivuilla kirjoittaa.
- Anonyymi
Lämmin aika alkaa, voi hiiviskellä vaikka koko yön
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813