Sisustuslehtiä

pilvin pimein

Nitä te ihmiset teette sisustuslehdillenne? Mä olen yksinkertaisesti hukkumassa niihin, tilattu on kaikki mahdolliset. En raaskisi heittää pois, mutta nyt tilanne tuntuu karkaavan käsistä. Miten siis järkevä säilytys?

6

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea ei voi säästää

Itse olen päätynyt siihen, että kerään leikekirjaa niistä jutuista ja kuvista, jotka ovat itselle olleet tärkeitä. En siis yritä säästää kaikkia lehtiä (nehän löytyvät kirjastoistakin). Leikekirjaa on kiva selailla ja katsoa, mitkä asiat tuntuvat vielä viiden vuoden kuluttua oman näköisiltä. Se on myös hyvä paketti, kun omaa taloa ryhtyy miettimään.

• -taina-

Tuo leikekirja. Sekä tuo että säästää vain kahden vuoden ajalta lehtiä. :) Tekee niistä vanhoista sitten vaikka sitä leikekirjaa..

Vaikka minun tilanteessa olen yrittänyt koota koko lehden leikekirjan sivuille. :/

• Anneli

Itse olen vähentänyt tilausmääriä, tsekkasin lähikirjaston sisustuslehtivalikoiman ja peruutin sen perusteella pari tilausta, lisäksi muutaman lähes kuukausittain ostamani (kalliin) brittilehden käyn lukemassa myös kirjastossa. Kotiin saakka tulleet lehdet kierrätän parin ystävän kanssa ja lopulta otan parhaat jutut talteen ja muut lehdet menee sitten (kyynelten kera) roskiin koska varastotilaa ei ole, niin ja säilön myös muutamia vanhoja numeroja tulevaisuuden varrelle jos niissä on paljonkin itseä miellyttäviä artikkeleita. Käyn kerran kesässä kirppiksellä myymässä ylimääräisiä kamoja ja olen siellä päässyt myös eroon muutamista lehdistä, kalliille lehdelle on aina kysyntää.

• mimi -67

Yhtä hullu olen kuin sinäkin. Mulla on sisustuslehtiä säilöttynä kotona, lisäksi on käsityö- ja puutarhalehtiä. Mitään en raaskisi heittää pois, kun "joskus varmaan voin tarvita niitä". Oikeasti en juuri koskaan katsele niitä, mutta kun ne on liian "hienoja" heitettäväksi pois. Viisasta vois olla viedä ne kirppikselle, siististi niputettuna vaikka. Eivätpähän menisi haaskuun...

• Sisustaja

Meillä on päädytty säilyttämään kahden vuoden lehdet. Vanhat lehdet käydään läpi ja pikakelauksen jälkeen kierrätykseen! Muuten tila loppuisi kesken. Muutaman lehden olen kyllä säylyttänyt, koska niissä on vieläkin ajankohtaiset artikkelit.

• umpu

Haluaisitko laittaa lehtesi kohtuuhinnalla kiertoon? Jos, niin laitapa viestiä köyhälle näpertäjälle meiliin: umpu@welho.com.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe