Olette ihania tyyppejä ja olen kiitollinen niistä ihanista hetkistä joita olen kanssanne kokenut ja tulen kokemaan. Nautin seurastanne ja oveni on teille aina avoin. Lämmöllä ja ilolla odotan tulevia kohtaamisiamme. Joku täällä koittaa kovasti sotkea kaiken. En ikinä enää halua ikäistäni miestä sillä te tyypit olette rautaa
Kaikille paljon nuoremmille tyypeille pelkkää hyvää
Anonyymi-ap
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiitos jälkiliukkaille!
- Anonyymi
Minä taas ajattelen aivan päinvastoin! Te ikäiseni vanhemmata miehet olette ihania ja yhden sellaisen miehen haluan ystäväkseni loppuelämäni ajaksi. Lämmöllä ajattelen tulevaisuutta jos saisin sen viettää ikäiseni ystäväni kanssa. Elämästä tulisi elämisen arvoinen, kun saisimme elää yhdessä toinen toistamme tukien ja kaikesta hyvästä iloiten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846