Miten päästä pois työstä

Anonyymi-ap

Kun se ei enää kiinnosta yhtään. Jos irtisanoo itsensä, jää ihan tyhjän päälle. Sairasloma on yksi vaihtoehto, mut ei ole sijaista, oikeasti. Sairastun henkisesti ja fyysisesti.

10

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

alat töissä laskemaan leikilläsi allesi. Aika pian joudut ja ajaudut sairauslomille. Ole kuitenkin varovainen leikkisi kanssa. Voit oikeastikin muuttua roolihahmoksesi. Se ei ole silloin enää näytelmää vaan todellisuutta.

• Anonyymi

Saan kyllä sairaslomaa, toisaalta pystyn olemaan töissä, kärsien.

• Anonyymi

Selvitä tilanteesi ja toimi oikein.

• Anonyymi

Pomon kanssa jo puhunut, eli lääkäriin seuraavaksi.

• Anonyymi

Menet toiseen työpaikkaan 🙂. Ja jos et kestä enää, tietenkin sairausloman kautta.

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta monessakin mielessä.
      Itse hoidin työnimoitteettomasti mutta pk-yrityksen johtaja/omistaja koki minut 6:n vuoden saatossa niin kiusalliseksi, että työstäni tai varsinaisesta käytöksestäni ei löytynyt riittäviä perusteita lopputiliin irtisanomisaikoneen joten johta lopetti työsuhteeni heti!
      Olin yhteydessä liittoni toimitsijaan ja lopputulema oli, että jatkoin työssäni kuten ennenkin ja viikon sisällä minulle tarjottiin 6kk + 3kk bruttopalkkaa kertamaksuna ehtona poistumiselleni. Tottelin liittoni toimitsija suositusta ja poistuin.
      Pääsin verokalenterin sivulle koska tuosta korvauksesta oli 6kk:n palkka oli laskettu seuraavan vuoden puolle josta olin työttömänä kaksi viikkoa.
      Ensimmäinen puoli vuotta 6kk:n brutto taskussa ja lisänä säännöllisen työn normaali palkka.
      Kyllä. Tiedän ettei likimainkaan jokaisella ole tälläistä tilaisuutta.

• Anonyymi

Kokoomuslaiselta kun kysyy niin sanovat että tapa itsesi jos ei työteko kiinnosta...

• Anonyymi

Kusetus?

• Anonyymi

Elät kusetus maailmassa

• Anonyymi

Jos irtisanoutuu, saa karenssin, ja sen jälkeen työttömyysetuuden. Ei jää tyhjän päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe