Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.
EU-Haluaa kansalaisten
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sieltä ne
pankkihyökkäykset tulee. Isot pojat tarvii pelirahoja. Köyhillä ei saa olla rahaa. Patjan alle säilytykseen. - Anonyymi
Niillä rahoilla voisi pelastaa ilmaston ja taata turvapaikka monelle vainon uhrille.
- Anonyymi
Se on vaan niin ihana tunne, kun on tilillä kuusinumeroinen summa rahaa. Ei tarvi stressata yllättävistä kuluista. Lisäksi voi lähteä vaikka käymään etelässä tai ostaa uuden auton ex tempore, jos tulee sellainen mielihalu.
- Anonyymi
Minula ei le mitän rahaa minun pankitilila. Minä olen investoinu kaiki minun rahat minu hyvä ja kannattava yritykse pyörittömiseen.
Minun kebab-pizzeria toimii loisttavasti. Olemme auki yötä päivää ja meilä menee Suomessa hyvin hyvin nyt. Halvat hinnat kevyet verot. - Anonyymi
Minun tilillä ei mahdottomia, rahat kiinni kiinteistöissä ja kiinteessä omaisuudessa metsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180