Vauvasivustolta kuultua:
”Jos minullakin olisi semmoinen mies, joka minulle roskakatoksen rakentaa, niin rakastaisinhan minä häntä hulluna. Leipoisin herkkuja joka päivä ja tekisin sille ainakin viisi lasta❤️”
Rakentakaa miehet roskakatoksia☝️
Paras naisvinkkilöinen
16
443
Vastaukset
- Anonyymi
vauvapistefi. Siellä se viisaus asuu.
- Anonyymi
5 lasta? Mutta kenen kanssa? En ala mitään rakentamaan ennen kuin tuo asia selviää.
- Anonyymi
Aviomiehen piikkiin ne lapset aina mennee, huolimatta siitä kuka olisi likaisen työn tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomiehen piikkiin ne lapset aina mennee, huolimatta siitä kuka olisi likaisen työn tehnyt.
Kannattaa ottaa nainen, millä lapset jo tehty, niin ei tarvii liata vehkeitä.
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa nainen, millä lapset jo tehty, niin ei tarvii liata vehkeitä.
T:PenaVoipi keskittyä sitten roskakatosten rakenteluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi keskittyä sitten roskakatosten rakenteluihin.
Niit ku alkaa kopioimaa, ni rikastuu!
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niit ku alkaa kopioimaa, ni rikastuu!
T:PenaNaisia on hiukan vaikeampi kopioida.
- Anonyymi
Tämän kun lukevat niin alkaa tienvierukset olla roskakatoksia täynnä.
- Anonyymi
Palkintona viiden lapsen yh siiderivalas…! Voi sitä ihanuutta ❤️
- Anonyymi
Et vissii lukenu aloitusta ajatuksella? Ne 5 lasta tehdään siun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vissii lukenu aloitusta ajatuksella? Ne 5 lasta tehdään siun kanssa.
Sulla kumma ajatus, ej nikolai voi raskaaksi tjulla, vaikka hametta pitääkin, senkin paskapersehomovitunturakkiryssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kumma ajatus, ej nikolai voi raskaaksi tjulla, vaikka hametta pitääkin, senkin paskapersehomovitunturakkiryssä.
Sie oot hauska mies :D Epätoivon vimmalla yrittää jos sais toisen hermostumaa :D
- Anonyymi
Imatran asukasluku ois muutamassa vuodessa hyvissä lukemissa jos jokainen siiderivalas pyöräyttäisi viisi mukeloa.
- Anonyymi
Oon kyl parhaani yrittänt.
- Anonyymi
Hienoa,
Näin saamme lisää uusia imatralalisia veronmaksajia. - Anonyymi
Riittäisi isänpäivänä kyllä kuhinaa jos kaikki viisi olisivat onnittelemassa samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180