Ekakerta seksiä

Anonyymi-ap

Olin kanssa vähän yli parikymppinen, kun olimme pienessä maaseutuhotellissa häissä. Jaoin huoneen ikäiseni pikkuserkun tms. kanssa. Emme olleet koskaan tavanneet. Häät meni ja pienessä hiprakassa menimme joskus kahden maissa nukkumaan.

Päivä oli ollut kuuma ja niin myös huoneemme. Menimme alkkareissa nukkumaan. Sänky oli ehkä noin 120 cm leveä joten vahingossa osuimme toisiimme kun unettomina käännyimme välillä.
En tiedä kumpi aloitti mutta rupesimme leikkimielisesti työntämään toisiamme kauemmaksi. Työnsimme toisiamme käsivarresta ja jaloilla. Itseä rupesi kiihottamaan toisen läheisyys vaikka olinkin kaikin puolin kokematon.

Yritin pitää keskikehoani etäällä ettei pikkuserkkuniosuisi vahingossa kovaan kulliini. Kunnes oma käteni osui vähän alas ja sivaksi Karin kovaa aisaa . Hän vastasi samalla mitalla ja ylettyi minun kaluuni ja sipaisu oli harkittu ja pidempi kuin omani. Nyt en enää välittänyt vaan hilasin itseni häntä lähemmäksi ja pian kullini painoi hänen reisiään.

Kari käännähti päälleni, kuĺimme vastakkain ja liikutteli itseään minua vastaan.

Ei kestänyt kaukaa kun heitimme alkkarit pois. Aluksi runkkasimme toisiamme kunnes käännyimme 69 asuntoon.

Aamulla olimme hiukan häpeissämme mutta pian olimme taas täydessä touhussa.

8

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä vaan tyydyn kattelemaan kavereiden pullotuksia ja kulleja saunassa. Yhden kohdalla oon huomannut et se tekee samaa. Katellut mun omaa myös. Mutta ei sen enempää. Ollaan kaikki sinkkuja. Ikää 25-33w.

• Anonyymi

Sama mun ystäväni tekee saunassa kyttää mua koko ajan. Mutta ei sen enempää. Samoin se kyttää mua kun riisun saunassa. Osa mun ystävistä on naimisissa ja lapsia. 30=34v itse oon vielä sinkku33

• Anonyymi

varmaan ihana muisto

• Anonyymi

Olin 42v tutustuessani 85v mieheen,jonka kanssa koin ensimmäisen kertani pannessa miestä peppuun.

Opasti hyvin ja ei se kovin paljon eronnut naisen emättimeen panemisesta ja sinne miehen sisään myös laukesin.

Alkuun se hävetti hetken,mutta ei enää ja jo tuolloin päätin,että ainoastaan vanhemmat miehet kelpaavat sillä välttyy turhilta feikeiltä ja vastaavilta.

M47v

• Anonyymi

Vajaa 15 vuotiaana rupesi toisten kullit kiinnostamaan mutta pienessä maalaiskylässä kiinnostuksen toteuttamiseksi ei voinut tehdä oikein mitään, mutta sitten sattuma tuli apuun.
      Oli syyskuun loppua kun olin kävelemässä kaupungin laidalla harjunpäällä, jossa oli vanha hyppyrimäen torni. Tarkoitukseni oli runkata ja olin jo kaivanut kalun esiin kun polkua tuli poika. Hädissäni yritin näyttää siltä että olisin lopettamassa kusemista ja tungin kovaa kaluani housuihin. Minusta tuntui että hän näki sen, ja pullotuksen housuissani.
      Tiesin tuon ehkä noin vuotta nuoremmen pojan mutta en ollut ollut sen kummemmin hänen kanssaan tekemissä.
      - kiivetäänkö ylös han sanoi ja osoitti hyppytornia.
      Hiukan empien seurasin tuota poikaa, Ossia. En ollut koskaan käynyt ylhäällä. Vaikkei torni kovin korkea ollut, niin portaita tuntuui olevan melkoisesti. Huipulla oli avoin lava jonka reunoilla oli hiukan yli metrin vanerinen laita, ja portti hyppyrin nokalle johtavalle laskulle.
      Tasasimme huohotusta ja katselimme maisemaa. Kiinnitin huomioni Ossin verkka reihin muodostuneeseen telttaan ja itsellänikin rupesi nousemaan samanlainen.
      - säkin tulit runkkaamaan tänne, ossi sanoi.
      Mutisin jotain epämääräistä kun Ossi hieroi kädellään kohoumaani. Eikä mennyt aikaakaan kun Ossin käsi sukelsi housuihini ja kosketti kaluani. Avasin napit ja laskinhousini alas, Ossi teki saman.
      Ossin pitkä mutta varsin kapea kulli pompahti esiin, itselläni enempi paksumpi muttei niin pitkä.
      Runkaasimme toisiamme kunnes varsin pian lennätimme spermat seinävaneriin.

Nostimme housut ja katselimme maisemia ja erityisesti ettei ketään ollut lähettyvillä. Eikä ollut.
      Ossi halusi vielä kokeilla kulliani,laskin housuni. Hän kyykistyi eteen ja Otti pehmeän kaluni suuhuni. Eikä aikaakaan kun se koveni lämpimässä suussa ja sain uuden siemen syksyn. Ossi nieli kaikki.

Sitten lähdimme pois.

• Hieno tarina,mä 70 ja alkanut kiinnostaa asia

• Joo mulla vähän sama juttu,mentiin kaverin kanssa mökkiin nukkumaan kaveri hoki et torttua,no kuuntelin hänen hokemista ja hänen kulli oli kiimassa.mulla alkoi myös seisoo,meni ja otin kullin suuhun Vau tuntu kuin maailma räjähti.istuin hänen kullin päälle ja ohjasin mun pyllyyn ei menny kauan kun sain spermaa pyllyyn ja laukesin hänen päälle,aamulla naitiin uudestaan pylly oli kipee mut olin onnellinen.

• Anonyymi

80 luvun alussa kun olin juuri täyttänyt 16 koin ekan kerran miesten välistä sexiä,olin jo 13 alkanut runkkaileen ja noin 14-15 v rupes homosexikun kiinostamaan ,kaverin isoveli usein varotti mua ja kaveriani eräästä puistosta jossa kuulemma paikalliset gay miehet tapailevat ja tarjoavat jopa rahaa ja viinaa käsi tai suuhoidosta ,eräänä elokuisena iltana päätin rohkaista itseni ja menin tuon puiston vieressä olevalle pysäköinti alueelle jossa oli muutama auto parkissa ja heti perille päästyäni kahdesta autosta nousi kuljettaja ja lähtivät kävelemään puistoon jännitti muta uteliaisuus ja ehkäpä kiima sai minut lähtemää heidän peräänsä ja erään pensaa takaa kuului hiljai e vihellys ja käännyin katsomaan mutta pimeyden johdosta en nähnyt ketään mutta varovaisin askelei lähestyi tuota puskaa ja kun olin kohdalla niin näin ku arviolta 50-60 v mies vinkkas minua luokseen ja samalla näin kun hän toisella kädellä runkkas kaluaan kysyi että haluanko pitää hänen kanssaan hetken hauskaa pientä korvausta vastaa , sanoi että saat 20MK jos runkkaat ja 50 Mk jos imet ,voin sanoa että poistuin tuosta puistosta 50 MK rikkaampana ja sperman maku suussa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5627
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      574
      2092
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1154
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      56
      895
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe