Ruskontien suora Tampereella

Anonyymi-ap

Ruskontiellä Tampereella Kalmarin edessä on sivullisia kuollutkin kun nämä sirkustemppumotoristit ajelevat siinä myös pyörätiellä. Kerran tuli keuliva motoristi auton tuulilasista sisään ja siinä meni lapsilta molemmat vanhemmat. Ja sama toiminta sen kuin vain jatkuu.

18

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä löytänyt tietoa että olisi tullut mp auton lasista läpi? Milloin tapahtui ?

• Samaa totesin kun tämän luin, en viitsinyt edes kommetoida.

• Anonyymi

Se olin minä se keulija. Raisu lähti käsistä. Aloittaja liioittelee kukaan ei kuollut.

• Anonyymi

No ei kaikkea ole uutisissa! jatkuvastihan nuo aiheuttavat vaaratilanteita!

• Anonyymi

Ei tuo vielä mitään, mutta kun musta RS Skoda kehtasi tulla suojatiellä kumiapolttavan Jali-Petterin eteen!

• Anonyymi

Nuo vajaaälyiset polunmäenkatulaiset estivät tänä syksynä ihmisiä ajamasta Ruskontielle ja käyttivät pyörätietä kuminpolton ja keulimisen "paluukaistana".

• Anonyymi

Tuolla on myös tullut vaurioita pyörätien asfalttiin kun on koko rengas suditettu puhki samassa kohdassa. Olisi oikein pistää nuo temppukeket maksamaan uudet asfaltit puhidstamaan ympäristö mikromuoveista.

• Anonyymi

Se asfaltti ei vaan mene pilalle kuminpoltosta, ajan mittaan kumi kuluu ja kyseessä ei ole aloittajan omistama tie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se asfaltti ei vaan mene pilalle kuminpoltosta, ajan mittaan kumi kuluu ja kyseessä ei ole aloittajan omistama tie?

No kyllä se vain menee kun paikallaan sudietaan. Voit käydä ihan itse katsomassa jälkiä Kalmarin edessä. Siellä ne ovat ja pysyvät.

• Anonyymi

Tuolla on myös tullut vaurioita pyörätien asfalttiin kun on koko rengas suditettu puhki samassa kohdassa. Olisi oikein pistää nuo temppukeket maksamaan uudet asfaltit ja puhidstamaan ympäristö mikromuoveista.

• Anonyymi

Up!

• Anonyymi

Joo, kuoltiin puolison kanssa tuossa menossa. Alkuun harmitti, mutta siihen tottuu.

• Anonyymi

Kävele, Jali-Petteri, vaikka rekan alle.

• Anonyymi

Ei ole yhtään kolaria edes sattunut että älä jauha paskaa täällä.

• Anonyymi

Kolareita on ollut ja myös sivullisia kuollut, että älä sinä jauha paskaa täällä.

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät, että ei ole sattunut? Oletko joku paikallisista kuminpolttorunkuista?

• Anonyymi

Nuo meinasivat yhtenä vuonna ajaa tahallaan päällä kun oltiin pyörätiellä lenkillä. Hiukan erikoista, että 1000cc kyykkyjä tulee pyörätiellä vastaan ja yrittää tappaa.

• Anonyymi

Viime vuonna nuo olivat syksyllä aggressiivisesti estäneet autoilijoita ajamasta ko. suoralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe