Huonojen kokemusten takia Tradenomiliiton vaihtaminen toiseen liittoon. Mihin? Onko hyviä ideoita?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä porukka on täällä Tradenomiliitosta?

Olen liittynyt tuonne jo aiemmin, mutta on jo alkanut mietityttää tuolta ”poistuminen” johonkin muuhun liittoon.
Erityisesti ko. liitossa ”hiertää” se, että siellä pitää työttömänä ollessakin maksaa 50 prosenttia jäsenmaksusta.

Lisäksi heidän asiakaspalvelussaan olisi toivomisen varaa.
Heillä soittaessa täytyy käyttää 020-alkuista numeroa, joka ei ole normaalihintainen.

Jos asioitaan hoitaa mailitse, niin se ei ole oikeastaan sen parempaa.
Samasta asiasta voi joutua viestittelemään saman työntekijän kanssa jopa monta kertaa.
Tuonkin jälkeen voi olla, että minä puhun aidasta ja työntekijä aidan seipäästä, vaikka molemmat ovat kantasuomalaisia.

Esim. laitoin heille viimeisimmäksi mailia jäsenmaksutilanteeseeni liittyen pe:na 1.11.24.
Vielä tänäänkään 4.11.24 asia ei ole selvinnyt. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että mitä useamman viestin heille samasta asiasta laittaa, niin sitä monimutkaisemmaksi koko kuvio menee.
Välillä tuntuu jopa siltä, että he ihan tahalleen vääntelevät ja kääntelevät asioita ihan väärinpäin, jotta saavat vai mahd. paljon aikaa kulutettua tmv.

Tuossa viimeisimmässä viestittelyssä pääongelmaksi muodostui jälleen se, että ihan kaikki seikat pitäisi osata heiltä lypsää. Mitään ei siis heidän taholtaan kerrota ns. oma-aloitteisesti.
Tuon takia olenkin nyt jo luovuttanut ko. tilanteen suhteen ja estänyt heidän mailiosoitteensa, jotta eivät pääse enää ottamaan minuun mitään yhteyttä.
Jossain vaiheessa tulen siis eroamaan tuosta liitosta, koska en enää jaksa tuota heidän vatvomis-/jankkaustyyliään asiassa kuin asiassa.

Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä, jos tästä on mahd. jollekin hyötyä…
Tuo viimeisin minulle TRAL:n puolelta pieleen vastannut työntekijä oli Anita Mellajärvi. Sitä edellinen oli Pia Kaarninen.
Noita on varmasti ollut muitakin, mutta tässä vaiheessa en vain ehtinyt tuon enempää ”kahlata” mailiani.

0

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1587
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        15
        1471
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        98
        1390
      4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        119
        1285
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        69
        1260
      6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        116
        1150
      7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        258
        987
      8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        69
        971
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        18
        935
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        37
        917
      Aihe