Siinä on vaan ero, että ei mahdollista sitä valvoa ja muutenkaan mahdollista,propakandakin tehokkaampi,on nähty !?
Suomessa syytrtään vaaleihin sekaantumisesta ja itse siinä pahin häirikkö !?
Paslkahousu ja yhteiskunna elätti,hakkeroi taas !?
Moldovan vaalit voitti lännen ehdokas, valtavalla vale propakandalla,että Venäjä osti äänestäjiä !?
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Siis nyt jauhat sellasta valhetta itse ettei mitään rajaa! Suomi ei sekaannu toisten vaaleihin ja mitä venäjän sekaantumiseen tulee, niin se on TOTTA! Venäjä roistovaltiona todellakin sekaantuu ja on sekaantunut muiden vaaleihin.
- Anonyymi
Se on todellista ja tehokasta lahjontaa, niin Neuvostoliittoki pilkottiin ja jopa annettii vaalimainontaan, lännestä jättisummia,ennen kuin estettiin !?
- Anonyymi
Trumpin voitto olisi suurempi,ilman läsimediain propakandaa,tappavan demokratian hyväksi !? On arvoitus jatkaako Urainan sotaa, pettämällä Zelenskin tavoin,se nähdään !?
- Anonyymi
Siihen osallitui meidän häpeälliset Mediatkin ja täydellä panoksella,koskahan tähän puuttuisi kansainvälinen oikeus,mutta seki korruptoitunut !?
- Anonyymi
Sellainen on tämä krietillinen kansa,puuttuu kain rynnäkkökivääti, Kirjon rististä !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041851
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 841516
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831269- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241110- 691081
- 381042