jos yrittää soittaa lankapuhelimella sillä vanhalla 1161177 ei pääse mihinkää sama koskee 2g puhelin

Anonyymi-ap

Lääkäri yrittää soittaa minulle älypuhelimesta tai sairaalan puhelimesta 2G puhelimeen ei tule läpi ,ei edes mitään merkintää osaisiko joku asiaan perehtynyt selventää asiaa (sillalailla että minäkin tajuasin)??..Koska minun aivosulut ovat sammaloituneet jo kohtalaisen huonoksi aina välillä.Joitakin asioita tajuaan ja joitakin ei sitten millään.X-ppo tietoturva asiantuntiaan turvautua "taas".

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2029 loppuun pitäisi toimia, varmaankin asetuksissa käytössä 3G tai 4G jos ei toimi. Pystytkö itse soittamaan?

• Anonyymi

kyllä pystyy itse soittelemaan julmettu kohina aina välillä haittaa kuulemista ,sen kova tuuli,meren kohinaa vastaava ääni

• Anonyymi

Heitä se tuulipuku nurkkaan.

• Anonyymi

Puhelimessa voi olla jotain vikaa tai sitten SIM-kortissa - kenties molemmissa.

Luulenpa, että sinun kannattaisi marssia oman operaattorisi myymälään, kertoa toistuvista ongelmista ja sitten ostaa uusi mahdollisimman helppokäyttöinen puhelin sekä pyytää myös vaihtamaan liittymäsi SIM-kortti uuteen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nokian nykypuhelimet tahtovat olla vanhuksille vaikeita käyttää. Siksi kannattaa harkita ennemmin jonkin tällaisen helppokäyttöiseksi suunnitellun ja hyvän käyttöohjeen sisältävän puhelimen hankkimista.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/893140/Emporia-PURE-LTE-puhelin-musta

'Emporia-puhelimissa on selkeä suomenkielinen käyttöliittymä ja mukana tulee painettu suomenkielinen käyttöopas, jossa on selitetty kaikki toiminnot.'

• Anonyymi

Se on se ihan vanhan ajan puhelin EI MIKÄÄN SIM-KORTILLA TOIMIVA PUHELIN sitä käytetään niin kauan kun äitimuori on elossa maksaa 40 €kk jo.

• Anonyymi

Karmeimpia puhelimia Philips - Fizz ja Nokia 105 4G.

• Anonyymi

2G-puhelimella oli joskus ongelmia soittaa terveyskeskukseen - he eivät kuulleet minua vaikka minä kuulin heidät eli puhelu kytkeytyi vain toiseen suuntaan. Ongelma korjautui soittamalla operaattorille, joka lähetti uuden SIM-kortin. Siinä oli kuulema tunnistautumisavaimet loppu ja jos puhelinkeskus(tukiasema?) kysyi niitä puhelua kytkettäessä tuli ongelmia. Yleensä se ei niitä kysele kovinkaan usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe