Ei ole mitään järkeä ryhtyä pizzayrittäjäksi Lieksassa. Tällä hetkellä väestöpohja saattaisi juuri ja juuri riittää, jos joku nykyinen toimija lopettaisi ja näin saisi markkinaosuuksia muilta.
MUTTA!
Väestökadon vaivaama Lieksa on supistuva markkina ja tulevaisuus sellaisessa paikassa on umpikuja. Tuskin nykyisistä kukaan on valmis siirtymään ketjuyrittäjäksi.
Pizzapizza ja taas pizza
15
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin asiakaskanta tulee vain pienenemään jos tällä hetkellä pärjäisi niin päin vuoden päästä on konkka edessä
- Anonyymi
Yhtä pizzeriaa varten pitäisi olla VÄHINTÄÄN 3500 asukkaan taajama. Lieksassa on hiukan yli 10000 asukasta, joista n. 20 % asuu kaukana taajamasta, eikä juurikaan käytä pizzerioita. Lieksassa voi juuri ja juuri menestyä kolme pizzeriaa, mutta takuulla ei ole mikään kultakaivos.
- Anonyymi
Yrittäjä valittaa, että työvoimaa ei ole saatavissa. Ei ole Lieksassa työttömiä, ei työ kiinnosta. Parempi luulisi olevan pienikin liksa kuin ei liksaa ollenkaan.
- Anonyymi
Ainoa asiakas palvelu ala missä Lieksassa pärjää on vanhusten hoito pisnes sitä riittää vanhusten kaupunki
- Anonyymi
Onhan täällä muutamia, jotka ei voi periaatteessa käydä ulkomaalaisomisteisssa pitseriassa. Niiden ostovoimaa voisi testata.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Mielestäni pitsa on todella epäterveellistä. Itse suosin kunnon koti ruokaa.
- Anonyymi
64 v mies tietää mistä puhuu kotiruoka on aina parasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
64 v mies tietää mistä puhuu kotiruoka on aina parasta
Perunoita ja ruskeaa kastiketta 64 vuotta joka päivä. Jumalan siunausta makaronille.
- Anonyymi
https://pizzatarvike.fi/pizzerian-perustaminen/
Täällä aika hyvin kerrottu mitä kannattaa huomioida, jos harkitsee pizzerian perustamista.- Anonyymi
Unohtamatta raikkaita ja tuoreita asiakkaita 😂
täältä pitäs loppe taa kaikki pitzapaikat ja ravintolat ja kylmä asemat et ei saa poltoainetta
- Anonyymi
Nykypennut ei syö kouluissa ns. kotiruokaa? Pitää olla kuulemma kunnon ruokaa, kuten pizzaa ja hampurilaisia. Makkaraperunaa ja kalapuikkoja, järvikala ei kelpaa. Harva nuorempi osaa tehdä itse ruokaa, tilataan valmista. Myös kananmunien ja pelkän veden keittäminen teetä varten on liian vaikeaa. Palaneeko vesikin ns. pohjaan.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypennut ei syö kouluissa ns. kotiruokaa? Pitää olla kuulemma kunnon ruokaa, kuten pizzaa ja hampurilaisia. Makkaraperunaa ja kalapuikkoja, järvikala ei kelpaa. Harva nuorempi osaa tehdä itse ruokaa, tilataan valmista. Myös kananmunien ja pelkän veden keittäminen teetä varten on liian vaikeaa. Palaneeko vesikin ns. pohjaan.😁
Kunhan itse joutuvat ruokarahansa ansaitsemaan, voi olla että kiinnostaa minkä vain hampaittensa väliin saavat.
Voi olla leipä tiukassa vielä joillekuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan itse joutuvat ruokarahansa ansaitsemaan, voi olla että kiinnostaa minkä vain hampaittensa väliin saavat.
Voi olla leipä tiukassa vielä joillekuille.Ei huolta, sossu ja kela hoitaa ☝️
- Anonyymi
Pizza maistuu, lieskan lehden kuvaaja taas paikalla!
https://aijaa.com/JHiCoR
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707