Mikäänei riitä. Suomeen oikeistolaisin hallitus sataan vuoteen ja rapakon toisella puolella joku trumppi. Selänne ilkkuu köyhille päihdeongelmallisille ja muistuttaa, että kun oot rahasi tienannut,.ne on sitten sinun rahasi.
Leikataan, leikataan kaikkialla. Paitsi leikkaussalissa ei leikata säästösyistä, vaan sontikset kuonokoppaan ja kellarikerroksen käytäville.
Asd
Sontaseppojen kontilleen ajo
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Noin kirjoittaa toisten rahoilla ikänsä ryypännyt…
- Anonyymi
Ja asunut, syönyt, käyttänyt terveydenhoito palveluita, saanut kaikenlaisia kuntoutus tukia ja harrastanut.
Ei voi siis sanoa että olisin pelkästään ryypännyt.
Asd
- Anonyymi
Elämä on selviytymistä ja pitää vain yrittää pelata saamansa kortit mahdollisimman hyvin. Jotkut tekevät elämästään luxusta, meikä taas on esim. vain kiitollinen, ettei näe nälkää. Kierrän säännöllisesti hävikkiruokajakelupaikkoja.
- Anonyymi
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
Trumpin nuorin poika oli jo pitkästi yli 2 metriä jo 16 vuotiaana! Trump itse on jotain 193 cm. Eliitti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eliitti on komeaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309