Villein fantasia on seuraavanlainen; nainen istuu valkoisissa pitsipöksyissä ikkunalaudalla ja tuo minulle pitsan jossa on neljä+yksi täytettä ;)
Kebab
Aurajuusto
Punasipuli
Ananas
Sekä myös valkosipuli
Kuola valuu suustani.... ai että.....
Villein fantasiani
7
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle käy sama, mutta ilman sitä naista ja ananasta.
- Anonyymi
Hullulla on haluavat huvit
- Anonyymi
Eli kaikki kelpaa!
- Anonyymi
Miten voi tuoda ja istua samaan aikaan?
kehittäkää kiljuvan kimmon pitsa. epärehellisyyden kunniaksi
- Anonyymi
Persupitsassa on pohjana oksennus ja täytteenä petetyt lupaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupitsassa on pohjana oksennus ja täytteenä petetyt lupaukset.
Moro! Sori ku kirjotan tänne mutta kun et vastannu puhelimeen etkä viesteihi... Löyty googlesta tietoo siitä vaivasta mitä valitit. Virallinen nimi on prutitus anuses mutta suomeksi ihan vaan kutiava perse Ei oo vaarallista ja johtuu yleensä siitä jos ei oo pyyhkiny kunnolla. Peset ja rasvaat vaan huolella niin pitäs helpottaa. Ja aina rasvauksen jälkeen pese kädet kunnolla, koska muuten voi tulla silmätulehus jos hierot aamulla silmiäs. Veikkaan että näin ne tulehtu viimekin kerralla... Ja nyt jos ei viikossa helpota niin voi olla myös peräpukamat, että sitten lekurille aikaa vaan. Toivotaan että tää nyt jeesii ja hyvät viikon alut!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269