Demarit sotkeutuivat ja lähtivät säälittävälle retkelle USAn politiikan ytimeen. He lähtivät kissojen kidutuksesta ja rattijuoppoudesta tuomitun Mikkel Näkkäläjärven johdolla isolla 40 hengen delegaatiolla avustamaan ja hakemaan oppia USAn demari puolueen vaalityöstä.
Ehkä demaripiireissä nyt valkeni, että wokeilu on out ja tullut tiensä päähän.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/acad3d80-9e66-4c64-9f75-a4aebed68168
Demari puoluesihteeri Mikkel Näkkeljärven opintomatka luusereiden vaalikampanjaan
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä se on hämeenlinnalaisenkin demarin tietää, minne puolue käy hassaamassa jäsenmaksu rahat!
- Anonyymi
Luulivat pääsevänsä kuokkimaan voitonjuhliin,mutta hukkareissu.Oliko tarkoitus uskotella suomalaisille että ollaan vallan ytimessä.
- Anonyymi
Kas kun laskivat Näkkäläjärven maahan, sen verran komeasti on miehen rikosrekisteri Suomessa täyttynyt. Pienemmälläkin syntilistalla voi jäädä ESTA matkustuslupa myöntämättä.
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
Tuen demokraatteja!
- Anonyymi
Mikkel ei ole itse tehnyt rikoksiaan. Vaan kaverit.
- Anonyymi
Ai kaverit juoppina, mutta kun se poliisi puhallutti sen kuski Näkkäläjärven ratin takaa
- Anonyymi
Hyvää keskustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707