Itkuinen olotila

Anonyymi-ap

Nyt kyllä tuntuu, että pakko nöyrtyä ja varata aika työterveyteen psykologille ainakin. En jaksa tätä uusien vaatimusten tulvaa, työntekijöiltä vaan vaaditaan ja vaaditaan ja tahtia kiristetään.
Mutta alkaa fyysiset oireet nostaa päätään, uni ei tuu tai on tosi katkonaista, sydän hakkaa ja verenpaineet tosi korkeat, ja tekis mieli vaan itkeä ja huutaa…
Koko työporukka samalla mielellä, mutta ei saada sanoa mitään negatiivista mistään, asioista ei saa edes keskustella tai kyseenalaistaa! Naispomot on pahimpia….

3

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos koko porukka uupunut niin voisko liitto auttaa,niiden pitäisi ajaa työntekijöiden asiaa. Toinen vaihtoehto että porukka lähtee kerralla muualle jos olot ei muutu.Pomo on vastuussa työntekijöistä ja hyvinvoiva henkilökunta on kaikkien etu ei huono johtaminen. Johdosta lähtee myös irtisanomiset kun on liikaa johtajia, voi olla että sen uhka on myös teidän pomolla.Kannattaa nyt pelastaa itsensä ja jättää uppoava laiva jos kapteeni vaan jatkaa ruorissa huonoa johtamista.

• Anonyymi

Eräät pomot ovat käsittäneet hieman väärin tehtävänsä, luulevat että heidän on oltava jotain kyttiä ja määräilijöitä ja etsiä vikoja joka asiasta. Meidän kunnassa oli sellainen pomo joka alkoi kyseenalaistamaan työtä joka on jo tavallisestikin vaikeaa, ja etsi vikoja , ja kun omasta mielestään niitä löysi niin antoi loparit . Mutta liitto otti asiakseen hoitaa asiat ja nämä irtisanotut saivat hyväisen vahingon korvauksen jokainen , ja olisivat saaneet työpaikkansa takaisin , mutta eivät halunneet enää paikkaan missä jäi ikuiset tuskaiset muistot heille. Yksi menehtyi .
      Pomo sai lähteä eikä enää pomottamut missään sen jälkeen ilmeisesti muutti paikkakuntaa
      Oikea pomo tekee yhteistyötä työläistensä kanssa , siten saa parhaan tuloksen ja hyvän
      Yhteishengen työpaikalle.
      Pomo ei ole mikään jumala kenellekkään vaan ainoastaan työläinen jolla on hieman eri tehtäviä kun muilla.

• Anonyymi

Minullakin oli pomo, joka eräälle nuorelle jymäytti paperin: Työ-ajan laiminlyöminen. Olisi ensin huomauttanut, antanut aikaa . Suoraa päätä työ-ajan laiminlyöminen. Se nuori oli stressin takia sairaslomalla. Ei ihme. Sama pomo kyykytti minua, kunnes lähdin. Töitä oli, kun on ammatti, vaikka olin jo 60-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe