Taakse jäi Metsa Man että heilahti. Ei Kosulan kääpiötä auttaneet edes ostetut kanavatilaukset, eikä homeisen vintin rakennusprojekti. Junttura jäi kiinni Kosulaan, kuin paska Junttilan tuvan seinään.
RebelWerksillä jo 83 000 kanavan tilaajaa
10
275
Vastaukset
- Anonyymi
Paljo massii? Or not spuge idoli.
- Anonyymi
Rebelikin on suosittu nuorison mieleen.
- Anonyymi
En jaksa kuunnella tätä yli innokasta partajeesusta
- Anonyymi
Ihan teini menoa, tummennetaan ikkunat, voi jeesus.
- Anonyymi
Niilo 22 yli 100 tuhatta tilaajaa
- Anonyymi
LAKKO 995 TUHATTA TILAAJAA.RONI,B YLI MILJOONA TILAAJAA.
- Anonyymi
Kaikki tienaa hyvinkin.
- Anonyymi
Itse tienasin 289 000€ tubetuksella vuodessa.
- Anonyymi
Onnea,nyt kateilemaan kaikki.
- Anonyymi
Eiks nää muut tubettajat, jotka tulevat tänne Metsa Manin hoodeille mainostamaan kanavaansa ja toivovat saavansa lisää tilaajia ja katselijoita, niin eivätkö olekin aika säälittäviä?
- Anonyymi
Ei ne metsa manin tontille tule mainostamaan yhtään mitään
- Anonyymi
Kun ei ole osaamista niin kaikki on kohellusta.
Koheltajat samaistuu ja kas katsojia piisaa. - Anonyymi
Katsokaa jotain vaikka amerikkalaista puutyöyrittäjiä, ei siellä romujen keskellä seisota sotkuisissa pikku talleissa.
- Anonyymi
Miksi suomalaisten tubettajien kaikki touhut on köyhää sotkuista ja lapsellista, se on ihme asia se.
- Anonyymi
No katos, kun ameriiiiikassa on kaikki paljon suuurempaaaa, kuin suomessa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717