https://keskustelu.suomi24.fi/t/18695722/ei-kanna-maahanmuuttovastaisuus-onnen-kaukorantaan-saakka
Hyvä Moktar, olen kanssasi samaa mieltä, että osaajia ulkomailta ehdottomasti tarvitaan.
Yrityksessämme on useita ulkomailta muuttaneita ammattilaisia, joille maksetaan sama palkka kuin suomalaisille kokeneille diplomi-insinööreille eli noin 100 keur vuodessa. Emme kuitenkaan tarvitse käsipareja alle 50 keur vuosituloilla, sillä suomalaisia nuorempia kollegoja on riittävästi. Lisäksi tytäryhtiöt löytyvät mm. Intiasta. Yhteiskunnalle on edullisempaa ostaa halpatyövoimaa alihankintana ulkomailta ilman rasitusta yhteiskunnalle sosiaalimenojen muodossa. Mikäli ulkomailta muuttanut henkilö hankkii alle 50 keur vuodessa, sillä ei korvata hänen vaimonsa ja lastensa terveydenhoitoa, koulutusta ja tulonsiirtoja mm. lapsilisien muodossa. Käsipareja vaativaan alemman koulutusasteen töihin riittää suomalaisia, kunhan puretaan työttömyysturvaa, asumistukia ja muita tulonsiirtoja. Tämä pakottaa kansalaiset hankkimaan elantonsa ilman yhteiskunnan tukea. Hyvinvointiyhteiskunnasta on tullut pahoinvointiyhteiskunta ja se tulee purkaa.
Äänestä
Moktar.Gubta
2024-11-08 12:07:36
UUSI
"Hyvinvointiyhteiskunnasta on tullut pahoinvointiyhteiskunta ja se tulee purkaa."
Toiveesi on kuultu ja kokoomus ynnä heidän uskollinen aseenkantajansa persut ovat aloittaneet hyvinvointiyhteiskunnan purkamisen.
Jos nyt ruokajonot pitenevätkin, työttömyys kasvaa ja pienituloisten asema entisestään kurjistuu, eihän se yli 50 kEur vuodessa tienaavalle kuulu. Uuden yhteiskuntamallin nimikin on jo valmiina: Minä ensin.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Äänestä
Li Andersson samaa mieltä kuin moktar gubta?
Anonyymi-ap
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883