ostetaan neitokakadu, sukupuolella ei väliä(vaikka kyllä poika mielummin) tosin ehdottomasti linnun oltava kesy! mieluiten ostaisin käsinruokitun mutta ei ole vielä löytynyt. kokeneeseen ja hyvään kotiin 2 muun neitsikan kaveriksi.
asun sodankylässä mutta haku jopa oulusta asti mahdollinen.
minulle voi vastata tänne tai sähköpostiini: pyromaani666@suomi24.fi
ostetaan neitokakadu
3
418
Vastaukset
- ???
Minulla ei ole lintua myynnissä, mutta kysymys olisi! :P Kun asut pohjoisessa... miekin asun... niin mistä olet häkin hankkinu?
- tirppa
.. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..
oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.
harmi kun ei lintua näytä löytyvän.. - Viivi-kakadu
tirppa kirjoitti:
.. moi! kiva kun on lapissa muitakin linnuista kiinostuneita!
häkin ostin eläinkaupasta rovaniemeltä, akvaariosopista luultavasti. on minulla toinenkin häkki rotilla mutta en muista mistä se on ostettu..
oletko hankkimassa lintua? vai joko sinulla on?
riippuu tietysti minkä kokoista häkkiä tarvitsee, koska eihän sielä kovin isoja ole.
harmi kun ei lintua näytä löytyvän..Tuolla esim. www.papukaijayhdistys.fi sivulla olevasta forumista löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086