Taas Saksikäden leikkaukset nostavat Suomea uuteen nousuun, kun hoitajapulasta jo ennestään kärsinyt HUS joutuu irtisanomaan 800 työntekijää.
https://yle.fi/a/74-20124957
Saksikäsi runnaa - 800 uutta työtöntä
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Meille on kerrottu, että Suomessa on työvoiman pula!
On hyvä että HUS vapauttaa markkinoille 8 00 hyvin koulutettua ja innokasta työntekijää! - Anonyymi
Riikan tavoite on alusta alkaen ollut romuttaa kaikki julkinen terveydenhoito ja siirtää kaikki yksityiselle puolelle. Hyvin näkyy tämä tavoite etenevän...
- Anonyymi
HUS maksaa palkaa nille, jotka vaan toimistossa juoruaa.
- Anonyymi
Jos HUS olisi yksityinen yritys, olisi irtosanomisten määrä paljon suurempi.
- Anonyymi
Ketäpä luulette , on tuostakin kiittäminen ? Ei ole montakaan vuotta kun velkaa otettiin sumeilematta ulkomailta niin paljon kuin vain luotottajat antoivat ja loput hupailut maksettiin myymällä kaikki vähänkin kannattava , alkaen maan ruoantuotannolle täysin välttämättömästä lannoiteteollisuudesta , ulkomaalaisille sijoittajille , jotka nyt , sopimusten pilkkuvirheisiin vedoten , vaativat kansainvälisissä tuomioistuimissa kauppahintoja vähintään tuplana takaisin ..(vt Caruna) .. että sellaisia "ympäristöpoliitikkoja .."
- Anonyymi
Nythän jää HUS:lta valtavasti rahaa uusiin taide hankintoihin ja johtajien luksus työsuhdeautoihin sekä heidän entistä suurempiin tulospalkkioihin,kyllä kokoomus osaa priorisoida mikä on tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294