Ei vain Ukraina,vaan koko länsi näyttää myöntävän tappionsa venäjälle,passaa siellä putinin röyhistellä.voisihan se länsi vielä ainakin kerran tuomita sen venäjn hyökkäyksen,niinkuin alkuun kuljettiin maasta maahan vuorotellen tuomitsemassa ja laitettiin milloin mikin venäläinen boikottiin,tosi lapsellista touhua ja tätä on kehuttu maasta taivaaseen miten vahvat on puolustukset,ukraina ruikuttamalla ruikutti apua,mutta saiko? ei saanut,putin ois suuttunu .voi hitsi!
Ukrainan sota
Anonyymi-ap
2
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se on. Saksakin löysät housussa eikä uskalla auttaa Ukrainaa. Ranska on hiljaa. Amerikan gigolon touhut on arvoitus.
- Anonyymi
Pahin on vielä edessä, kun kohta Valkoisessa talossa päästetään riehumaan pidäkkeittä Vladimir Putinia avoimesti ihaileva lapsenmielinen suuruudenhullu narsisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204