Jos sinua vituttaa...

Anonyymi-ap

... että jollain on "ärsyttävä virne" kasvoillaan ja "hänellä on asiat liian hyvin" ja sun tekis mieli pistää sen naama "peruslukemille" vain koska sinulla on kaikki paskasti. Kannattaisko tässä vaiheessa ehkä katsoa peiliin ja tehdä sitä kuuluisaa itsereflektiota?

Nimittäin, jos lähestyt kaikkia tuolla tavalla, niin ÄLÄ IHMETTELE JOS IHMISET EIVÄT JAKSA SUA! SINÄ ET OMISTA MUITA IHMISIÄ JA SINULLA EI OLE OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ MILLOIN JOKU SAA HYMYILLÄ JA MILLOIN EI!

Vain koska sinulla on paska päivä, niin ei tarkoita että kaikilla muillakin pitäisi olla!

Siis... mä en ymmärrä että minkä takia ihmiset jotenkin haluavat kostaa omaa pahaa oloaan muille! SE ON NIIN JÄRJEN VASTAISTA JA NIIN VÄÄRIN! ÄLÄ TEE MITÄÄN MITÄ ET PYSTY JÄRJELLÄ PERUSTELEMAAN!!!

Jos haluat että sinua ymmärretään tai että saat apua ongelmiisi, niin ehkä erilainen lähestymistapa olisi kenties ratkaisu? Ehkä jos haluat että sinua autetaan, niin ei ole oikein käyttää muita roskiksena. Sinä et vain voi tehdä niin että syljet kaikki sarvipääsi muiden niskoille ja odotat että sisäinen pimeytesi käsitellään sinua varten puolestasi! Ymmärrätkö minkälaisen taakan annat muille?! ET SÄ VOI PAKOTTAA MUITA OLEMAAN SINUN ROSKAKORISI!!

6

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsereflektio on monelle niin suuri kirosana, koska he pelkäävät kohdata oman pimeytensä! Ja ihmisen ego on just sellainen "mä oon niin pelkäämätön"... jos kerran on niin pelkäämätön, niin sitten varmaan myöntää olevansa keskeneräinen!

• Anonyymi

Se, että joku näyttää onnelliselta ja hyvin voivalta, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi sitä. Ulkokuori voi olla hyvinkin pettävä.

• Anonyymi

Ei se ihan noinkaan mee. Jotkut olettavat poikkeuksetta että hyvinvoivalta näytävä ihminen olisi vain feikkaava... kateus hymystä mihin itse ei kykene! Tämä että "hyvinvoivalta näyttävä ihminen olisi vain feikkaava", niin usein kiusaajat oikeuttavat käytöksensä ja alkavat kaivelemaan ihmisen epäkohtia jotta saisivat tämän moodin käännettyä negatiiviseen vaikka toisella olisi oikeasti hyvä päivä. Mitä siitä saavat?

Tässä on juuri "hybris" kyseessä, eli toisen alistaminen jotta voisi itse kiivetä "korkeammalle oksalle"! Ihmisillä on eri aikoina hyviä ja huonoja päiviä. Kun ihminen katsoo maailmaa omien linssiensä lävitse, niin näkee vain sen mitä omat linssit näyttää. Kun ihminen lähtee arvioimaan muita omien selviytymisentila linssiensä lävitse, nii silloin on vastaanottavainen VAIN sille mikä tukee hänen selviytymisentilaansa!

Tällä kiusaaminen oikeutetaan... kiusaaja juurikin näkee hyvinvoivat "kusipäinä" eli tietyllä tavalla kääntää kaiken ylösalaisin vain omaksi hyödykseen! KAIKILLA on oikeus hymyyn ja tuntea hyvää oloa ILMAN että joutuu väärin kohdelluksi sen takia! Pystyisikö ihminen hengittämään jos hän olisi koko ajan passikuvana? EI... siksi juurikin itse pyrin keskittymään hauskoihin ja hyviin asioihin ja erityisesti asioihin jotka tuovat hymyn suulleni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan noinkaan mee. Jotkut olettavat poikkeuksetta että hyvinvoivalta näytävä ihminen olisi vain feikkaava... kateus hymystä mihin itse ei kykene! Tämä että "hyvinvoivalta näyttävä ihminen olisi vain feikkaava", niin usein kiusaajat oikeuttavat käytöksensä ja alkavat kaivelemaan ihmisen epäkohtia jotta saisivat tämän moodin käännettyä negatiiviseen vaikka toisella olisi oikeasti hyvä päivä. Mitä siitä saavat?

Tässä on juuri "hybris" kyseessä, eli toisen alistaminen jotta voisi itse kiivetä "korkeammalle oksalle"! Ihmisillä on eri aikoina hyviä ja huonoja päiviä. Kun ihminen katsoo maailmaa omien linssiensä lävitse, niin näkee vain sen mitä omat linssit näyttää. Kun ihminen lähtee arvioimaan muita omien selviytymisentila linssiensä lävitse, nii silloin on vastaanottavainen VAIN sille mikä tukee hänen selviytymisentilaansa!

Tällä kiusaaminen oikeutetaan... kiusaaja juurikin näkee hyvinvoivat "kusipäinä" eli tietyllä tavalla kääntää kaiken ylösalaisin vain omaksi hyödykseen! KAIKILLA on oikeus hymyyn ja tuntea hyvää oloa ILMAN että joutuu väärin kohdelluksi sen takia! Pystyisikö ihminen hengittämään jos hän olisi koko ajan passikuvana? EI... siksi juurikin itse pyrin keskittymään hauskoihin ja hyviin asioihin ja erityisesti asioihin jotka tuovat hymyn suulleni!

Ihmisellä, joka kiusaa muita, on itsellään paha olla.
        Itsensä ja tunteidensa kanssa toimeentuleva ihminen ei tunne tarvetta kiusata yhtään ketään.

• Anonyymi

Mitä se auttaa jos osaa homman.....
      Naisia riittänyt....

• Anonyymi

Ei ihme jos korventaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe