Pitäisikö se kieltää? Kajaani on tehnyt kieltopäätöksen.
Ilotulitus
13
493
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi vaan pitää. Nekin rahat yleisten alueiden hoitoon!
- Anonyymi
Ehdottomasti ne rahat pitää siirtää ruostepallolle menevän polun talviauraukseen.
- Anonyymi
Kyllä komea ilotulitus kruunaa uuden vuoden juhlat!
Antaa paukkua vaan!! - Anonyymi
Ei muuta kuin kaikki perinteet romukoppaan ja saatanan iso kuva Halla-ahosta keskelle toria valaistuna.
Persut jakamaan hakaristi nauhoja kansalaisille.
Siitä se uusi aika alkaa .- Anonyymi
...ei toki persut hakaristinauhoja .. ei toki , "Putlerin" punaisia ne jos kerran jakamaan pitää jotain ... Siinä se onkin hupaisa paikka meille tavallisille kun seuraamme kahden kiihkouskovaisen koplan raivosta sihisevää riitelyä kuka onkaan "paavillisempi kuin paavi itse " ..
- Anonyymi
Koko roinan myynti ja hallussapito tulisi kriminalisoida!
- Anonyymi
Koko Suomussalmen kunta tulisi räjäyttää maailman tuuliin.....C4 kiitos ja paljon.
- Anonyymi
Kannatetaan💥
- Anonyymi
Fiksut kieltävät ilotulituksen.
- Anonyymi
Vielä fiksummat kieltävät kaiken mikä voisi vähänkään tuottaa jollekkin iloa.
- Anonyymi
Eikä mitään kieltoa, ruuti palamaan.
- Anonyymi
Kajaani lopettaa kaiken jopa sorsien ruokkimisen.
- Anonyymi
Minusta Suomussalmella pitää kieltää lähes kaikki, paitti suvun naimisen🖕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728